Helaas na 19 jaren samen onze trouwe slimme en taaie westie moeten laten inslapen.. hakt er even behoorlijk in... eind vorig jaar al onze oude kater Tim moeten laten gaan. Voor het eerst sinds ik mij kan heugen al weer even katloos. de andere westie is ook behoorlijk van slag..
na de nodige ellende heb ik sinds een half jaar deze poes overgenomen, want zonder een beestje in huis is wel erg stil.
Ze heet Sjef en is +/- 11jr oud, zo lief als ze hier eruit ziet is ze overigens niet altijd
Beide dieren nog steeds in huize Marley....Hierbij ons huisvee...
Allereerst Misty de poes, kreeg ik gratis erbij toen ik 7 jaar geleden een relatie kreeg met mijn huidige vrouw..
12 jaar oud en 20 uur per dag ligt ze er zo bij..
En na 10 keer luid roepen....
En dan hebben we nog onze Sammy het konijn.
Die is van mijn dochtertje en heeft ze vorig jaar voor haar 4e verjaardag gekregen..
Hieronder nog in een binnenkooi maar inmiddels heeft hij een buitenhok met 2 verdiepinging en de gehele achtertuin als speelgrond..
Het is een Dwerg Teddy met een heel hoog knuffelgehalte:
Misty de poes is afgelopen Mei alweer 18 jaar geworden en is nu voor zo'n 80% doof maar is verder nog steeds gezond en slaapt nog steeds ruim 20 uur per dag..
En Sammy het konijn wordt in September alweer 7 jaar en heeft naast zijn nachthok, ook nog steeds de gehele achtertuin tot zijn beschikking..
Samen met mijn dochter op Misty's favoriete plek op de vensterbank voor het raam..
En hier onze Sammy op de bank net voor het borstelen..
Beide dieren nog steeds in huize Marley....Hierbij ons huisvee...
Allereerst Misty de poes, kreeg ik gratis erbij toen ik 7 jaar geleden een relatie kreeg met mijn huidige vrouw..
12 jaar oud en 20 uur per dag ligt ze er zo bij..
En na 10 keer luid roepen....
En dan hebben we nog onze Sammy het konijn.
Die is van mijn dochtertje en heeft ze vorig jaar voor haar 4e verjaardag gekregen..
Hieronder nog in een binnenkooi maar inmiddels heeft hij een buitenhok met 2 verdiepinging en de gehele achtertuin als speelgrond..
Het is een Dwerg Teddy met een heel hoog knuffelgehalte:
Misty de poes is afgelopen Mei alweer 18 jaar geworden en is nu voor zo'n 80% doof maar is verder nog steeds gezond en slaapt nog steeds ruim 20 uur per dag..
En Sammy het konijn wordt in September alweer 7 jaar en heeft naast zijn nachthok, ook nog steeds de gehele achtertuin tot zijn beschikking..
Samen met mijn dochter op Misty's favoriete plek op de vensterbank voor het raam..
En hier onze Sammy op de bank net voor het borstelen..
Update: Misty de poes is er nog steeds en inmiddels al 19.5 jaar.
Onze lieve Dwergteddy Sammy is afgelopen zaterdag van ons heen gegaan en was op 2 weken na 8 jaar
Wij waren op dat moment nog op vakantie(Mijn vrouw , Dochter en ik) en gelukkig was mijn zoon gewoon thuis en vond hem zwaar ziek in de achtertuin.
Hij is er mee naar de dierenarts gegaan en die constateerde een buikvirus waardoor er maden in zijn darmen zaten en heeft hem laten inslapen
We zullen je nooit vergeten lieve/gekke Sammy....