Begin maar met alle 4 een half slagje extra uitdraaien. Dan zou het al beter moeten zijn... Nog niet goed genoeg? Dan weer alle 4 een half slagje. Etc.
Verder: goed bezig!
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
![Thumbs up! :thumbs:](./images/smilies/smile_thumbs.gif)
Staan ze goed synchroon en staat de ontsteking op tijd?Bedankt voor de uitleg!
Hier was het stationair toerental nog ff te laag, maar pakte het motortje goed op.
Was alleen zo laag afgesteld dat bij koud stationairen het accu lampje begon te knipperen![]()
Dus aanslagschroeven van de armpjes wat aangedraait om stationair toerental meer richting 750 te krijgen. Maar nu pakt ie nèt niet lekker op bij weinig gas laagtoeren. Te rijk?
Dank u, dank u! Die clipjes heb ik me al een keer vreselijk in vergist, maar dat was gelukkig maar een Honda.deurpanelen: Opletten, die moet je juist verwijderen met gevoel, als je daar aan gaat trekken dan trekt t zo krom.
Uit mn hoofd: eerst ronde dopje bovenop vergrendeling losdraaien. Dan kun je met een platte schroevendraaier, maar liever met een plastic tooltje het lijstje in de armsteun weg wippen. Ook de buitenkant van het handvat waar je m mee dichttrekt kan los geklikt worden. Achter beide kapjes zitten enkele schroeven, die moeten allemaal weg, even onthouden welke waar gaan zijn niet hetzelfde. Knop voor elek. ramen moet ook los, kan volgens mij er zo uitgedrukt worden met stekker en al, anders even stekker losmaken. En bij de spiegelverstelling zit een driehoekig kapje dat met 1 of 2 schroefjes vast zit en over t pookje getrokken kan worden.
Deurpaneel zelf moet je met een plastic demonteer tool of heel voorzichtig met een schroevendraaier achter langs de kieren van de deur af wippen, maar wel bij de clipjes! als je maar gaat trekken gaan de clipjes kapot, gaat het paneel ook niet meer goed terug. Ff wiebelen met het handvat en t is zo los! opzich niet veel werk, maar wel voorzichtig doen met die clipjes