wel erg goed nieuws, Giovinazzi mag weer ipv Wehrlein! Als volgend jaar Kimi eindelijk met pensioen gaat, mogen ze van mij Giovinazzi erin zetten... Een italiaan in een Ferrari
![Thumbs up! :thumbs:](./images/smilies/smile_thumbs.gif)
Hmm... de laatste Italiaan in een Ferrari in de F1 was geen overweldigend succes als ik het me goed herinnerrace 1niet gezien, wel samenvatting.. Mooi dat MB niet gewonnen heeft, maar vorig jaar had Ferrari de 1ste wedstrijd ook moeten winnen en toen zakte naar mate het seizoen steeds verder af...
wel erg goed nieuws, Giovinazzi mag weer ipv Wehrlein! Als volgend jaar Kimi eindelijk met pensioen gaat, mogen ze van mij Giovinazzi erin zetten... Een italiaan in een Ferrari
Ik heb me duidelijk te snel zorgen gemaakt. Dat, of we hebben met z'n allen hard genoeg gehoopt natuurlijkZekers. En als we dan toch aan het hopen zijn, laten we dan ook hard hopen dat deze race niet toonaangevend was voor de hoeveelheid kijkplezier dit seizoen. Zelden zo'n saaie race gezien.Max weer MAXimaal gereden en hopen dat RB een beetje meer power kan vinden dit seizoen nog.
Ik heb me duidelijk te snel zorgen gemaakt. Dat, of we hebben met z'n allen hard genoeg gehoopt natuurlijkZekers. En als we dan toch aan het hopen zijn, laten we dan ook hard hopen dat deze race niet toonaangevend was voor de hoeveelheid kijkplezier dit seizoen. Zelden zo'n saaie race gezien.Max weer MAXimaal gereden en hopen dat RB een beetje meer power kan vinden dit seizoen nog.![]()
Het was dik genieten gisterochtend. Max voor de zoveelste keer weer bewezen een klasse apart te zijn. Ik vond alleen dat vuile-luchtverhaal nogal vreemd, Max is er niet eentje om excuses te gaan verzinnen als het niet wil, maar zoveel last van vuile lucht op die afstand,? En dat terwijl anderen én hij zelf ook op veel kortere afstand van andere hebben gereden.... ik begrijp het gewoon niet.
Nou ja, Vettel zal gezien hebben dat er beweging was bij Bottas voordat de lampen uitgingen. En dat klopt.Ik was erbij daar in Oostenrijk .
wat een gezeur daar bij Ferrari en vooral die Vettel ?
Ferrari heeft een beklag ingediend op verzoek van Vettel want deze zou de valse start hebben geconstateerd met het blote oog??.
had hij maar niet opzij gekeken en vol het gas erop met het groene licht dan was hij mss als eerste door de bocht gekomen .
bahh wat een klein kind is dat/![]()