Arna-cherry-nissan/datsun.Arna? Ik zie een 850 Coupe en een Aziatisch ding. (Datsun?)
Excuse me, maar volgens mij is het toch echt een Datsun Cherry E10/100A.Is inderdaad een Toyota Carina A10 maar vraag me af wat die daar staat te doen vlak bij die schitterende GTV6...
Het is moeilijk te zien want hij staat redelijk ver van die GTV6Excuse me, maar volgens mij is het toch echt een Datsun Cherry E10/100A.Is inderdaad een Toyota Carina A10 maar vraag me af wat die daar staat te doen vlak bij die schitterende GTV6...
En de wasmachine gaat naar alfadragon
Je zou 'm eens moeten horen... Produceert ook nog eens een beestachtig mooi geluid.Wow zeg die GTV is gaaf! Als je het over stance hebt, erg dik
Na nader onderzoek is het idd een Carina.Excuse me, maar volgens mij is het toch echt een Datsun Cherry E10/100A.Is inderdaad een Toyota Carina A10 maar vraag me af wat die daar staat te doen vlak bij die schitterende GTV6...
En de wasmachine gaat naar alfadragon
Er ligt een ANSA pijp onder dus dat is altijd goed voor het geluidJe zou 'm eens moeten horen... Produceert ook nog eens een beestachtig mooi geluid.Wow zeg die GTV is gaaf! Als je het over stance hebt, erg dik