Wat je ver haalt is lekker zeggen ze. Denk haast wel dat het hem isDacht ik ook aan, maar dan gaat hij 'ver' van huis de boodschapjes doen. Had trouwens een 35 scarb sticker op de achterruit.Sjaak Hauwert misschienVandaag, dorpsstraat te zwaag.
Een zwarte 147 GTA.
Wat je ver haalt is lekker zeggen ze. Denk haast wel dat het hem isDacht ik ook aan, maar dan gaat hij 'ver' van huis de boodschapjes doen. Had trouwens een 35 scarb sticker op de achterruit.Sjaak Hauwert misschienVandaag, dorpsstraat te zwaag.
Een zwarte 147 GTA.
Sta/stond je in Bure op de camping? Ik heb daar aan de rotonde (nu met everzwijnen erop) gewoond. Ik kan de plaats van de foto niet plaatsen?Gisteren gespot in de Belgische Ardennen tussen Bure en Rochefort.
Deze 33 Sw met aan de bijrijderskant een flinke schade en zonder achterruit..
Gisteren gespot in de Belgische Ardennen tussen Bure en Rochefort.
Deze 33 Sw met aan de bijrijderskant een flinke schade en zonder achterruit..
En deze avond weer een zilveren Stelvio, nu de andere kant op, op nagenoeg dezelfde plek. Zal waarschijnlijk dezelfde Stelvio zijn Het straatbeeld fleurt op.Gistermorgen voor het eerst in het wild een Stelvio, zilver, op de weg tussen Reusel en Postel. Niet te missen ondanks dat hij mij tegemoet kwam, vlak achter een tractor.