Hele knappe combo.Anyhow, mijn Giulia wordt een 180pk automaat, Business Super Veloce-pack. Rosso Alfa, met Tabbaco lederen veloce interieur, met 18" Veloce wielen.
Meermaals per dag een rodeDank, dank.
Zoveel jaguar XE's zie ik niet, laat staan infinity of lexus IS.
Snap ik, zo blijft er nog iets te wensen overMeermaals per dag een rodeDank, dank.
Zoveel jaguar XE's zie ik niet, laat staan infinity of lexus IS.
Heb er overigens geen spijt van
Er staat er geregeld eentje op de paddock van Zandvoort, een rode. Dat zel hem wel geweest zijn?Zaterdag de eerste Q in het wild in Overveen gezien, los van de dagelijkse normale Giulia's.
Nee denk het niet, was midden op de dag en met een echtpaar erin. Op dat moment was de Histori GP namelijk nog aan de gang.Er staat er geregeld eentje op de paddock van Zandvoort, een rode. Dat zel hem wel geweest zijn?Zaterdag de eerste Q in het wild in Overveen gezien, los van de dagelijkse normale Giulia's.
nice. Je had de indruk dat de geadverteerde pk's allemaal aanwezig waren heb ik de indruk? Heb je iets opgevangen hoe dit dan zit met de handbak? 439Nm gaat redelijk heftig over waar Getrag de bak voor ontworpen heeft...Ik heb afgelopen weekend het genoegen gehad om met deze bella naar Monza heen en weer te mogen rijden (en zelf ook een paar honderd km te mogen sturen). Het betreft een handgeschakelde 2.2d 150pk, die daarna een Squadra Massimo kuur heeft ondergaan (222 pk en 439 Nm). Wat een bolide , waar de standaardversie al aangenaam veel koppel levert, sleurt de gechipte versie echt de stenen uit de grond!
Absoluut mijn 166 3.2 voelt in vergelijking aan als een slak... Het is vooral het koppel dat indruk maakt, in elke versnelling blijft hij maar trekken. Geen idee trouwens wat dat op termijn met de koppeling/versnellingsbak/turbo doet, maar dit exemplaar zit een stukje over de 30000 km en voelt nog erg fris en solide aan.nice. Je had de indruk dat de geadverteerde pk's allemaal aanwezig waren heb ik de indruk? Heb je iets opgevangen hoe dit dan zit met de handbak? 439Nm gaat redelijk heftig over waar Getrag de bak voor ontworpen heeft...Ik heb afgelopen weekend het genoegen gehad om met deze bella naar Monza heen en weer te mogen rijden (en zelf ook een paar honderd km te mogen sturen). Het betreft een handgeschakelde 2.2d 150pk, die daarna een Squadra Massimo kuur heeft ondergaan (222 pk en 439 Nm). Wat een bolide , waar de standaardversie al aangenaam veel koppel levert, sleurt de gechipte versie echt de stenen uit de grond!
Ik vraag het voor een vriend hoor
Awesome. Foto zelf gemaakt of ergens gevonden?Diverse uitvoeringen al gespot van de Giulia, waaronder enkele QV's en dat blijft toch wel een indrukwekkende verschijning.
Bedankt, wat ik wou weten.Het is vooral het kopeck dat indruk maakt, in elke versnelling blijft hij maar trekken. Geen idee trouwens wat dat op termijn met de koppeling/versnellingsbak/turbo doet, maar dit exemplaar zit een stukje over de 30000 km en voelt nog erg fris en solide aan.