Ik zie niks op de site staan?
Ben wel benieuwd naar fotos. wat voor motor zit er in?
In mijn ervaring zijn de 33ers best degelijke wagens. Er zitten niet zo'n vreemde ontwerpbeslissingen in als bij sommige ander Alfas. Carrosserie is best wel netjes gemaakt. Krikpuntjes zijn wel een heikel puntje, daar kan in modder in ophopen en dan gaat t uiteindelijk rotten.
Wat ik zo leuk vind is dat alles lekker simpel is bij die wagens. Fijne autos om aan te sleutelen, je kunt bijna overal wel goed bij.
Iets wat trouwens ook echt een aandachtspuntje is, en wat ik meteen zou doen, is de bevestiging van de pook naar de bak. de stang zit met een stom clipje vast wat verslijt en los springt. Dan mag je hopen dat je de bak nog in zn 3 kunt krijgen om naar huis te rijden. Oplossing: stang er onder uit en gat er in boren voor een splitpen. Of draad tappen en nyloc moer erop. Kun je gelijk speling oplossen als dat er zit. Schakelt wel zo fijn.
Thermostaat gaat ook vrij vroeg kapot, als je m vervangt kijk dan goed naar de staat van koelslangen en slangklemmen. Als er vloeistof lekt blijft dat boven op het blok hangen en met een beetje pech rot een vriesdop weg (ask me how I know

)