[/quote] Klopt moet nog wel gebeuren.
[/quote]
Waar heb je het flensje vandaan ?
Yep, tot de dwarsbalk waar normaal de torsies in zitten.Mooie constructie. Tot hoe ver lopen die balken door naar achteren, tot die dwarsbalk die je op de foto ziet (volgens mij zie ik daar ook een lasrups)?
Vanmiddag ff bekeken, maar gaat m niet worden ivm airbox die in de weg zit.Vooral de diagonaal is effectief!
Klopt moet nog wel gebeuren.
Optie 6 klinkt als de goedkoopsteIk loop inderdaad ook tegen de slappe voorkant van de 75 aan, met name in de langzame bochten laat ik teveel liggen. Dus rolkooi doortrekken naar voren, dwarsbalk bovenop en andere draagarmen voor. Mogelijk ook polyester deuren maken.
Of...het oude Squadraatje met het oranje neusje op punt zetten
Of...de 75 3,6 laten ontwaken
Of...de 155 Q4 racert pakken
Of...de Brede Bert klaar maken
Of...een drivertraining op ijs wintersport
Of...gewicht chauffeur terugbrengen
Kortom, choices...moeilijk.
Kan enkel als je coilovers hebt, torsiestaven vinden het fijner als ze recht blijven zittenHeeft iemand wel eens nagedacht om op de chassisbalken stukjes koker te lassen, en daar de draagarmen dus wat hoger geplaatst te monteren ? Krijg je het rolcentrum weer wat hoger =meer rust in de neus/zachtere veren/stabi, zonder toenemen rol = meer grip ?
Altijd goed!een MAN truck
Is wel een interessante gedachte. Maar je geometrie wijzigt wel. Immers bovenste draagarm blijft op dezelfde plek. Dus dan moet je flink uitlijnen en uitwegen om dat te corrigeren. Achterzijde wil je dan ook omlaag. Hardop denkend..... Stel je bevestigt onderste draagarm 1 cm. hoger. Je wiel komt dan rechter op te staan. Dan moet er gok ik aardig wat opgevuld worden tussen chassis balk en draagarm om de gewenste camber terug te krijgen. En bij de 75 moet je met wat pech ook de ruimte voor de coilovers in de bovenste draagarm aanpassen.Kan enkel als je coilovers hebt, torsiestaven vinden het fijner als ze recht blijven zittenHeeft iemand wel eens nagedacht om op de chassisbalken stukjes koker te lassen, en daar de draagarmen dus wat hoger geplaatst te monteren ? Krijg je het rolcentrum weer wat hoger =meer rust in de neus/zachtere veren/stabi, zonder toenemen rol = meer grip ?
Ja, dat heet afkijken bij iemand die het allemaal uitgedokterd heeftEigenlijk heb je 2 auto's nodig. Eentje om aanpassingen uit te proberen en eentje om ze bij succes op toe te passen