Nu krijg ik de Necropostingprijs, maar Wim, dit is de Hoge Nieuwstraat in Dordrecht zie ik nu Wat leuk!!Omdat het hier nog steeds regent, nog maar een setje:
Alfetta gt 31-UA-02 en een sud in '79:
Nu krijg ik de Necropostingprijs, maar Wim, dit is de Hoge Nieuwstraat in Dordrecht zie ik nu Wat leuk!!Omdat het hier nog steeds regent, nog maar een setje:
Alfetta gt 31-UA-02 en een sud in '79:
Jazeker, ik woon een stukje verderop!Daar woonde vroeger al goed Alfa volk, en volgens mij nu nog steeds?
Hoi Wims...alles goed?Gave plaotie Dirk! Waar is dit nou ook alweer? Dat "jachie" op dat profiel komt me zo bekend voor.
groetz, wims
https://goo.gl/maps/dU7pRHyjvkQ2Hoi Wims...alles goed?Gave plaotie Dirk! Waar is dit nou ook alweer? Dat "jachie" op dat profiel komt me zo bekend voor.
groetz, wims
Google leert mij dat er een aannemer Van Wijngaarden in Papendrecht zit...
en 1 in Meerkerk en in Woudrichem..Ring anny bells??
Onlangs wat foto's van internet geplukt uit de jaren 80 en 90 in Assen. Aangezien mijn bouwjaar 1979 is, staat er voor mij veel leuks op. Maar zo her en der kom je nog wel eens een Alfa tegen, eigenlijk meer dan ik had verwacht. En verder natuurlijk bijna geen foto zonder Opels...
Los van de mooie Alfas zijn dit natuurlijk prachtige retro plaatjes van de Drentse hoofdstad, met de Rolderstraat, hommes en dat foeilelijke ding van Manak Leuk om terug te zien!