Dank Matteo, ........zonder die type 2 achterspoiler wordt tie nog leuker.Hij is leuk!
Zekers!Dank Matteo, ........zonder die type 2 achterspoiler wordt tie nog leuker.Hij is leuk!
Mijn mening is dat dit het verkeerde topic is voor deze opmerking. Kijk op alle voorgaande pagina's en je weet wat voor een "die hard" in metaalbewerking hier aan de gang is. Om een recent voorbeeld te noemen de 33 16v (3e serie uiteraard) waarvan de reparatiedeleb van de serviceruimte vanuit vlakke plaat gevormd zijn, passend gemaakt zoals het af fabriek hoort en onzichtbaar erin gelast zijnWaar is de tijd gebleven dat er nog echte die-hards waren die zo'n stukje roest eruit slepen en dan met veel gevoel voor metaalbewerking een nieuw deel maakten en er weer in lasten......
Ik was een sarcasme smiley vergeten zie ik.......Mijn mening is dat dit het verkeerde topic is voor deze opmerking
En toen mijn dochterje op de basisschool de vraag kreeg wat een chirurg is was haar antwoord iemand die auto's weer heel maakt .....
Waar is de tijd gebleven dat er nog echte die-hards waren die zo'n stukje roest eruit slepen en dan met veel gevoel voor metaalbewerking een nieuw deel maakten en er weer in lasten......