![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Hoop dat de 2,4 10v jtd ook zo vergelijkbaar loopt in mijn auto'tje als hij eindelijk klaar is. Zo niet dan kan ik misschien nog ombouwen naar een 20v
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Wilde inderdaad onder Michels bericht al een 'en dat mag niet he Koos.....' plaatsen...Mogen jullie 156's meer trekken dan de 156 die ik heb gehad? Daar mocht maar 14000 kilo achter. Net niks dus. Ja, ik snap dat 'mogen' iets anders is dan 'kunnen', maar toch. Liever geen gezeik onderweg met overijverige ambtenaren denk ik dan maar.
Dat zeg ik , 1400-ISH...In mijn originele post stond een nulletje teveel. Dat zou best ruig zijn achter een 156.
Klinkt als een slechte tuning, waarbij er gerommeld is met de injectieduurtabel...Eerste tankske opgestookt. De boordcomp geeft/gaf, bij met dun gas tokkelen in het zesde verzet met zo'n 80, 85 km/uur op de klok, een verbruik aan van 2 tot 2,5 liter per 100 km...En bij "normaal" gebruik zo'n 5 liter per 100 km...
![]()
![]()
Okay, gereden aantal kilometers gedeeld door het aantal getankte liters: 1 op 12,5 , volgens de calculator functie van mijn smartphone. En omdat dit een smartphone is, én redelijk realistisch lijkt, ga ik ervan uit dat dit het daadwerkelijke verbuik is.
Maar wat vind de sjoemeldieselboordcomputer (jaja, de datum moet ik nog corrigeren) ?![]()