Nu moeten we met onze oldtimer naar de keuring hier in Vlaanderen
Brussel en Wallonië niet
We zijn 1land zeggen ze dan
Spelregels horen je van tevoren klaar en duidelijk afgesproken te zijn. Plots verzinnen dat gordels achter de rug moeten, plots van poort (afspraak!) veranderen zonder wat voor reden dan ook, plots van een andere keuringslijn komen wandelen om onwaarheden te spuien over wettelijke verplichting van nummerplaten vastschroeven... en dan de klassieker: https://radio1.be/auto-afgekeurd-op-keu ... oe-kan-datDit zat al jaren in de pijplijn en is een logisch gevolg van de oude oldtimer beperkingen die afgeschaft zijn. (20km, evenement,...). Net zoals jullie hoop ik op een vergrote capaciteit...
De juiste papieren klaarhouden en alle veiligheidsgordels vastklikken helpt alvast voor de wachttijd van u zelf en degene achter u zo kort mogelijk te houden. En een andere lijn dan wat op u blad staat is toch geen straf... (toestel defect, lijn die in onderhoud moet, putrand te hoog voor een lage alfa...)
Overigens wat voor de een muggenzifterij is kan voor een ander niet streng genoeg zijn. Vandaar dat er spelregels zijn.
Idem hier.Op zich geen probleem om jaarlijks/twee jaarlijks naar de keuring te gaan, alleen hoop ik dat ze dan ook niet gaan beginnen vitten over een ander kleurtje van veren of een ander uitlaat... Heb hier al een GT staan die ik jaarlijks een dag kan aan sleutelen voor ik me aanbied aan de keuring, als dit dan ook nog eens bij de 75 het geval zal worden houdt het op...
Aanschuiven doe je jezelf aan , je kunt al sinds een paar jaar een afspraak maken en dat gaat altijd heel vlot.Bedankt. Voorlopig kan ik dus blijkbaar nog wachten tot 2020. Hopelijk hebben ze tegen dan hun capaciteit verhoogd want nu is het al behoorlijk aanschuiven
Klopt. Voor de auto van de vrouw afspraak gemaakt, ging inderdaad relatief vlot.Aanschuiven doe je jezelf aan , je kunt al sinds een paar jaar een afspraak makenBedankt. Voorlopig kan ik dus blijkbaar nog wachten tot 2020. Hopelijk hebben ze tegen dan hun capaciteit verhoogd want nu is het al behoorlijk aanschuiven
Euhm, ja, als dat kan. Als de afspraak is dat ik X mag rijden en ik rijd te hard en word gesnapt met een geijkte gatsometer aanvaard ik de boete. Als ik een bekeuring zou binnenkrijgen waar op staat "te hard eh meneerke" aanvaard ik dat niet.Wil je objectiviteit