Op de foto's zie je de aircoradiator, hè. Daar zijn de gewone radiator en ventilatorkap er al uit gehaald.
Maar die kap zit er uiteraard gewoon op.
Overigens gisteren de nieuwe radiator ingebouwd en het lijkt vooralsnog helemaal prima te zijn. Vanwege de loszittende stabi kan ik nog niet rijden, maar bij stationair warm draaien blijft het naaldje nu precies in het midden staan (175°F), dat was voorheen altijd rond de 200°F.
Wat nog op mn lijstje staat:
Stabi monteren. Heb via DJ 2 gebruikte beugels geregeld, deze kaal gemaakt en in de metaallak gezet.
Aantal slangen vervangen. Was nogal lastig om aantal slangen los te krijgen voor normaal geld (€35,-/m), dus nu in devde USA een set siliconen vacuumslangen gekocht voor €96,-, waarmee je meteen alles voor de hele auto compleet hebt.
Op AlfaBB is dit setje al vaker besproken en iedereen is erg enthousiast.
https://store.hpsimotorsports.com/colle ... -1982-1994
Ik wil ook nog even die terugslagklep van de rembekrachtiging bekijken. Ik hoor gewoon de lucht langs de aansluiting van de slangklem sissen als ik motor uit zet. Als ik slang beetje beweeg hoor ik de luchtsneller stromen. Kan oom gewoon de slangklem zijn natuurlijk. Maar hoe kan ik die klep het beste beoordelen? Gewoon doorheen blazen?
En als ik nog ergens tijd en zin over heb wil ik de nokkenasversteller bekijken. Die zit gewoon los en valt er bijna uit. Doet t wel als ik m stevig er in duw, maar valt er dan meteen weet uit. Heeft iemand wat documentatie wellicht? Kan op t forum verder niks vinden mbt dit probleem.