Dat is inderdaad een beetje ondergesneeuwd. Het kleurverschil is opgelost, uiteindelijk heeft de spuiter zonder morre de boele opnieuw gedaan. De kofferklep is toen opgestuurd naar de lab om een kleurtje op maat te laten maken. Daarbij heb ik er meteen van de situatie gebruik gemaakt om tegen kleine meerprijs nog de gehele achterkant mee te spuiten, vanaf achterdeuren/achterraam en verder.
De Borrani's zijn door de Spider-perikelen even op een 2e plan geraakt, maar ben van plan dit de komende weken opnieuw op te pakken. Ik wilde de ET gaan laten veranderen en heb een adresje gevonden die dat wellicht kan. Daar wil ik een afspraak maken om langs te gaan, maar moet me nog bedenken over de ET. Wat is de perfecte ET voor een 5.5J-velg op een Giulia? (zonder uitgerolde wielkasten uiteraard)
Vandaag heb ik de laatste klusjes aan de Spider gedaan. Een nieuw (2e hands) reservoirtje op de HKC gemonteerd, koppelingsvloeistof vervangen/ontlucht en nog een kleine brandstoflekkage opgelost. De uitgang van de tank zit een kort flexibel stuk van zo'n 15-20cm, die was zo te zien al eens vervangen. De slangklemmen leken echter niet helemaal goed af te sluiten. Daar dus even wat dingetjes vervangen en nu is 't als 't goed is weer OK.