Ik zie het als een SI race. De racert had al op de trailer moeten staan, maar staat nog op de brug... "Stop er nou mee man, accepteer dat het te laat is deze keer", zegt mn LiefMeiske zachtvriendelijk. Maar ik haal diep adem, en forceer een positief-confidente bakkes. "Nee het kán, dus het moét !!" , roep ik luid, en verbaas me over die krachtigovertuigende klank in mijn stem.
Dan hoor ik een Berlina aankomen. En even later komt van Doorn eindelijk binnenwandelen. "Koffie !!", is de dwingendlachende begroeting, terwijl hij zijn mouwen opstroopt en diagnose stelt. Als hij korte tijd later in zijn bakkie pleur roert, volgt een droog "jij staat op tijd bij de keuring. En daarna trappen met dat hok, hoor je ?? ".
Et zijn mensen die op de voor-, en/of achtergrond zaken voor elkaar maken. Omdat het kan en/of moet.
Ik grijp naar mn mobiel om mijn LiefMeiske het goede nieuws te melden. Glimlach naar mijn FVD lidmaatschapskaart die met licentie, rijbewijs en pinpas in de hoes van mijn mobiel prijkt. Ik hou van, en vertrouw op mijn toppie partner Karin, mijn chief-mecanic Marco ( van Doorn) en Thierry B. "Racen" (stemmen) zúllen we . Capice ??