Nee, dat valt reuze tegen.. Ik ga het dit seizoen ook nog niet proberen ook. Nou ja proberen wel, halen is punt twee.. 2019 wordt mijn "gezellig mannen, ik doe lekker met jullie mee" seizoen met de GTA, waaraan ik nu alleen het echt nodige ( sapjes, Zolderse grind er uit, betere koeling, en wat kleine reparatie's zoals lekkende uitlaatpakkingen/o-ringetjes van de STB. Dat spul. ) doe, verder niks. Het komende half jaar wordt qua vrije tijd opgesoupeerd door een andere klus (huis).
Komende winterstop gaat er geklust worden aan zowel de GTA als de 116-Jet. Die zou verkocht, maar blijft. Ben er nog niet uit of dat óók een "circuit" tijger wordt of gewoon een fun/drift car. In overleg met de RDW bleek het zelfs mogelijk om daar met de Belgische papieren die ik heb een kenteken op te krijgen... De superbe Giulia Super mag weg, doet pijn, maar ik heb besloten vanaf 2019 alléén nog met zespitters te racen. De Giulia zou, vrees ik, de meeste tijd onder een hoes gaan doorbrengen.. Ik heb liever dat een ander er fulltime mee gaat racen. Voorkeur binnen SI..
Dus, nu dat hoge woord er hier uit is ( ik zal één dezer dagen nog een verkoop draadje maken): als iemand een behoorlijk uitgekristalliseerd 105'je zoekt waarmee je kunt instappen en vooraan kunt rijden ( ik 2.03.8 op Zandvoort, maar als je wat minder lomp stuurt als ik kan dat vast nog wel sneller) laat maar horen.