Klopt reden een puzzelrit in die omgeving. Als je hem op de A6 zag heeft hij een foutje gemaakt, moesten over de A6 heenZojuist op de A6 bij Emmeloord een lichtblauwe Giulia met een squadra achtige neus. Leuk om te zien!
Dat is de ex Van Neerijnen rally auto welke de tulpenrally heeft gewonnen in 2017. Is afgelopen weekend aan de nieuwe eigenaar afgeleverd.Gespot in Terneuzen ( regio Othene ) leuke rally Giulia.
Die heb ik ook bij emmeloord gespot!Gespot in Terneuzen ( regio Othene ) leuke rally Giulia.
Ik zit vier jaar later de herhaling te kijken en het is inderdaad een oude NL-plaat, sterker nog, er zit een SCARB-sticker op de plaat!In 'The Perfect Road Trip 2' van Top Gear komen een aantal Alfa's voor, w.o. deze:
De achterkant van deze auto is heel even te zien en deze lijkt een Nederlandse kenteken te tonen: MR-19-59. Kan ook een Portugees kenteken zijn, maar het leek mij het Nederlandse lettertype. Ik kan er verder niets over vinden, het kenteken is ook onbekend bij RDW en VWE, maar misschien dat deze auto toch bekend is (en nooit voorzien is van een nieuw kenteken na export)?