U dacht dat Benna was vergeten? Zeker niet, zij is alleen tijdelijk opgenomen in een cosmetische kliniek alwaar zij enige lichte operaties heeft ondergaan. Aanschouw:
Dorpels geheel vernieuw van binnen naar buiten, dus dat kan er weer even tegen. Randen spatbord voor en achter ook. Gaat nog eens een mooi Giulia worden!
Je moet dwarsliggen in het leven, want dan ben je lekker moeilijk te begraven.
En zo is het weer twee jaar later. Benna heeft weer een versche APK, en ze kwam voor de eerste keer sinds ze in mijn bezit is zonder enige opmerking door de keuring.
Het mooie is dat ik nu een garage aan huis heb en hoop dat dit helpt om iets vaker in de gelegenheid te zijn om tot verherbetering over te gaan. En daarbij ook weer brandstof te leveren voor dit topic.
Om de APK te vieren, vandaag met Benna op pad. Kennelijk is ze toch een beetje katerig, want bij lage toeren bokt ze wat. Midden en hoog toerengebied niets aan de hand. Nieuwe bougietjes maakt weinig verschil en de carbjes zijn schoon. Er zit een 123 in dus ik tast een beetje in het duister. Ik verdenk de bougiekabels, maar tips altijd welkom.
vrop!
Je moet dwarsliggen in het leven, want dan ben je lekker moeilijk te begraven.