wo jul 03, 2019 12:49
Ik heb geen vergelijk . wel met de oude toyo maar die toyo had wel andere maat dan de nankang. Tijden geen vergelijk want auto was anders opgezet toen.
De AR1 vind ik veel langer goed blijven tov de toyo.
Qua druk moet je meer richting druk denken voor slicks, veel gaan met te harde Nankang weg waardoor ze te heet worden en dan wel gaan smeren. En dan ligt het aan de band... Of kopen online de voor de auto verkeerde compound, dan gaat het ook mis. Gewoon kopen bij Klapband, en naar hem luisteren voor de advies druk en zo..
wel is het zo: de AR1 is met nat minder dan de R888. Dan moet je eigenlijk de NS2R hebben (die dan mi weer beter is met nat dan de toyo)
gehad o.a.: GT junior 1600, Alfetta GTV 2000, ALfa Sei 2,5i, Maserati 425, spider 1979, spider 1980,Thema 8.32, GTV2000, Alfetta GTV racer,159 2.4 SW Ti Q4 Bianco. Nu Jeep Grand Cherokee 3.0D, GT junior racer met TS, GTam in opbouw.