mooi dat je weer lekker bezig bent
jeroen verkocht eerst de KDFI, de versie 3.1 deze heb ik in mijn 75 turbo
toen er problemen kwamen met de latere versies, geloof 4.1 , is hij overgegaan UEMS-4 die ik in mijn Alfetta Turbo heb zitten
en later de EFI 46
de EFI is mooi compact, en kan ook mooi op motoren ivm de behuizing.
EFI 46 heeft alleen geen interne map sensor, maar heeft weer een ander voordeel , mocht je geen wasted spark willen draaien . zou deze nog wel in mijn Berlina met TS motor willen bouwen
kdfi 3.1 heeft geen std bluetooth, en UEMS-4 en EFI 46 wel, wat toch wel prettig werkt, met een windows tablet
al deze systemen draaien op tunerstudio, waar je weer paketten bij kunt kopen , voor dataloggen of auto-tune, wat ook wel prettig werkt, .
voor de rest als je een vast adres hebt waar je gaat rollen, is het verstandiger om een systeem te kiezen waar diegene graag mee werkt.
de EFI 46 is zover mij bekend een vd goedkoopste oplossingen om met programmeerbaar management te gaan rijden, en een prefab kabelboom, met relais/zekeringhouder etc en uitleg wat welke kabel is, maakt het eenvoudig aan te sluiten in je auto, en hij geeft op zaterdagen wel cursussen, om je de basiswerking duidelijk te maken..
voordeel hiervan is dat je zelf inzicht hebt in je systeem , en het leuk is om zelf wat aan te sluiten, met de genoegdoening als het werkt, en na aanpassingen aan turbo en of injectoren, kun je eea zelf bij regelen, en evt voor de apk even wat waarden aanpassen