Ja dan toch maar een project-topic. Niet dat het een heel project is, maar meer een lijst met kleine klusjes die aandacht verdienen...en zo heb ik misschien een extra stok achter de deur
1. Lak binnenzijde kofferbak; auto is al eens overgespoten, maar daarbij hebben ze de binnenkant van de kofferbak overgeslagen, links zit een oppervlakkige roestplek onder het sproei-reservoir.
2. Centrale vergrendeling werkt niet, als ik de vergrendeling bedien van binnenuit met de passagiersdeur gaan er 3 deuren dicht, de bestuurdersdeur doet niks. Met de sleutel aan die kant gebeurt er ook niks...Is dus blijkbaar een sleutelprobleem, van binnenuit werkt inmiddels alles.
3. Schakelaar elektrische ramen: lipjes zijn doorgesleten, rechter raam gaat wel open maar niet dicht.
4. Tapijt bij de pedalen is wat versleten door het vele koppelen en de grote Hollandse voeten.
5. Achterklep moet gesteld worden, hij sluit niet lekker, vooral rechts lijkt wat hoog.
6. Eigenlijk wil ik nog originele naafdoppen, zwart. Zitten nu wel mooie op, maar niet de originele.
7. Raamrubbers onderaan zijn uitgedroogd en er lijken stukjes te ontbreken, mogelijk ooit afgesneden omdat ze krom waren getrokken ofzo. Rubbers met de afwerkstrip is 1 onderdeel zoals ik heb kunnen vinden, zijn inmiddels al wel aan de prijs...
8. Toch maar niet de Boxer4C.-badge eraf halen.
9. 3 paneeltjes armsteunen van de deuren voorzien van de originele stof, zit nu zwart vinyl op, als iemand nog een stuk interieur(stof) van de QV serie 1 over heeft
10. snelheidsmeter fixen, staat alleen maar op "0"