Alweer een hele tijd geleden, tijd voor een update! We hebben niet stil gezeten.
Had twee kleppendeksels die lek waren dus maar meteen baffles geplaatst voor de carterafzuiging.
Altijd goed om minder olie druppels in je inlaten krijgen, dat is beter voor de verbranding.
Ik heb toen meteen de de Supercharger geport, hij lag er toch af. Een m62 is niet gemaakt om harder dan 14000 toeren te draaien. Daarna gaan inlaat temperaturen snel omhoog en wordt hij inefficiënt.
Op deze manier kan hij net wat makkelijker lucht aanzuigen en zijn uitlaatlucht 'kwijt'.
Een doorsnede gemaakt van papier van de router contour. Deze gekopieerd achter in het huis van supercharger.
Na t porten:
Uitlaatzijde:
Na t porten:
Ik heb ook nog een warmtewisselaar geplaatst parallel aan de oliekoele omdat het veel te lang duurde voordat de olie op temperatuur kwam.
Er zit al een gat in t blok waar je inlaat koelmiddel vandaan kunt halen voor de warmtewisselaar:
Ben ben benieuwd wat al deze mods gaan doen! Kan niet wachten tot maart!