Bekende verschijning hier, auto wordt bijna hele jaar door regelmatig dagelijks gebruikt. Kom hem s ochtends vaak tegen, doe ik altijd ff het raampje open. Ondanks het vele gebruik is het inderdaad een net ding, wordt goed onderhouden en lijkt redelijk vrij van roest.Vanmiddag in een dorpje vlakbij Cadier en Keer: een op het oog nette zilvergrijze GTV6. Volgens de RDW al ruim 17 jaar in bezit van de huidige eigenaar.
Nee, dat is hem niet. Was een GTV6 met een kenteken uit ong. 1998 (Tx-xx-xx). Ik zag deze langs de weg staan in het dorpje 't Rooth. Heeft geen gele koplampen en opvallend kenmerk is dat de buitenspiegel gedeeltelijk rood is.Bekende verschijning hier, auto wordt bijna hele jaar door regelmatig dagelijks gebruikt. Kom hem s ochtends vaak tegen, doe ik altijd ff het raampje open. Ondanks het vele gebruik is het inderdaad een net ding, wordt goed onderhouden en lijkt redelijk vrij van roest.Vanmiddag in een dorpje vlakbij Cadier en Keer: een op het oog nette zilvergrijze GTV6. Volgens de RDW al ruim 17 jaar in bezit van de huidige eigenaar.
Oh dan is het zijn andere. Is zelfde eigenaar, heeft er namelijk 2Nee, dat is hem niet. Was een GTV6 met een kenteken uit ong. 1998 (Tx-xx-xx). Ik zag deze langs de weg staan in het dorpje 't Rooth. Heeft geen gele koplampen en opvallend kenmerk is dat de buitenspiegel gedeeltelijk rood is.Bekende verschijning hier, auto wordt bijna hele jaar door regelmatig dagelijks gebruikt. Kom hem s ochtends vaak tegen, doe ik altijd ff het raampje open. Ondanks het vele gebruik is het inderdaad een net ding, wordt goed onderhouden en lijkt redelijk vrij van roest.Vanmiddag in een dorpje vlakbij Cadier en Keer: een op het oog nette zilvergrijze GTV6. Volgens de RDW al ruim 17 jaar in bezit van de huidige eigenaar.
Haha, wat een heldOh dan is het zijn andere. Is zelfde eigenaar, heeft er namelijk 2
Zo vaak kom je een 6C 1750 niet in het wild tegen