Ik was al een tijdje met een scheef oog aan het kijken naar iets anders leuks voor erbij. Wilde iets met niet te veel werk, eigenlijk geen project. Maar deze kon ik niet laten staan...een letterlijke barnfind GTV6. Normaal heb ik een beetje een hekel aan die hippe term, maar bij deze auto klopt het gewoon.
Van 2e eigenaar, 96.000km gelopen en laatste keuring 1995! Interieur super mooi op 1 haakje bestuurderstoel na. Carrosserie ooit eens overgespoten, maar bijna overal nog de puntlasjes te zien, alle kritische GTV6-plekken zijn goed, slecht 3 minuscule plakjes die eens aangepakt moeten worden (reservewielbak, kofferrand en hoekje dorpel)
Motor loopt, riem en pomp net vervangen, klinkt goed (invl RVS uitlaat), maar loopt beetje onregelmatig. Denk ook dat de injectoren beetje verstopt zitten door de stilstand. Remmen zitten vast (logisch), koppeling is los. Auto is te verplaatsen, maar niet rijdbaar.
Komende tijd de remmen maar eens eraf trekken en gangbaar maken, evt nieuwe HKC en HRC erop. Oh ja....en nieuwe bandjes want volgens mij zijn de voorbanden nog de (bijna) originele.
Laatste onderhoudsbeurt op 19-8-1994. Toen was ook de laatste keuring, dat formulier heb ik er bij.
Km-stand is nu 1200km meer dan ten tijde van de laatste beurt/keuring.
En zo werd hij gevonden: