Draagarm inderdaad met een hefboom wat verdraaien om de bouten te monteren..
Bij 2 tandjes wordt dat pas echt een uitdaging
Ja, dat las ik daarna ook! Van de TS wist ik dat hij 22mm was, maar was voorheen altijd in de veronderstelling dat een V6 America dat ook had.Voor de stastistiek: Alle 75V6 voorstabi's zijn 24mm, niet alleen QV.
Een 75TS is 22mm
Ik gok inderdaad dat het van een 105-je komt. Had 'm via een vriend bemachtigd uit zijn onderdelenbak. T-stuk zag er op het oog 100% identiek uit, dus rekende er op dat hij ook OK zou zijn. Maar merkte bij montage dus pas dat de draad anders was.Heb je geen T stuk voor de achteras een 105 serie gekregen? Ik ben nog nooit verschillende draad remleidingen op een transaxle tegengekomen.
Op 105 serie wel.
Thanks, dit is inderdaad ook nog een overweging. En dna weet ik nu ook dat een GTV6-achterstabi dus dikker is.Vwb achterstabi, een 75 achterstabi is ook een draak met die vorken. Zet er gewoon paar draadeinden met moeren en geschikte ringen in de gtv6 achterstabi. Klaar. Simpel en goedkoop. Desnoods gebruikt je stukje pijp als lange afstandbus, geen hond die dan nog opvalt dat er niet origineel stuk draadeind zit.
Een gtv6 achterstabi is trouwens ook een mm dikker dan 75, 22mm vs. 21mm voor 75V6&TS. Een 75 1.6 (en 1800??) heeft 19mm achter.
Ga ik inderdaad eens doen!
Code van de bilsteins al eens op Autodoc ingevoerd?
je kunt niet altijd de snelste zijn ...En wie is me weer voor met een simpele oplossing door die links....
Gr
DJ
Alfisti heeft ze op voorraad, zo te zien:En als laatste:
ik had Bilsteins besteld voor op de vooras, die zouden vorige week bezorgd worden maar zijn nu opeens vertraagd tot aan april. Weet iemand nog een ander alternatief of wellicht een adres waar nog een setje zou liggen? (moet voor laatste type GTV6 of een 75 zijn)En anders zet ik ff voor de originele terug voor die paar eerste ritten.