Mijn GTV's
Op de voorgrond de '81 er 2.0 Ltr
Op de achtergrond de '78 er 2.0 Ltr (nog te restaureren)
Achter de deur staat mijn Juul ( restauratie in afrond fase)
idd een beetje een dood topic maar gister weer een lekker rondje gereden de Alfetta doet het nog steeds, net a;s in 2008 allen nu met turbo motor ipv TS motor , maar wordt niet meer als daily gebruikt.. heb daar nu een 75 voorNou, dit draadje maar weeres nieuw leven inblazen
Jammer dat al die foto's weg zijn...
https://cdn-bio.qrz.com/k/pa4urk/24_jpe ... c592c077a8
aanrader voor de trans-axles om lekker te sturen is een soort van "std. pakket"Ik heb hem nu een week of vijf, zes Stephen en ben er erg blij mee. Leuk ding, maar toen ik er voor het eerst in zat na veertig jaar moest ik wel ff slikken. Reden mijn GTV's uit half jaren tachtig ook zo? Maar we zijn tegenwoordig natuurlijk teveel verwend en de overstap uit een nagenoeg nieuwe T-Roc in een GTV uit 1979 is best wel een dingetje
Toch is het fijn om er een rondje door de polder of over onze haven te doen. Nog niet eens om de blikken van andere weggebruikers. Over een paar weken gaat hij in de winterstalling maar verheug me nu al op het voorjaar en de zomer
Ha Stephen, Ja die GTV '77 met TS motor is goed terecht gekomen en met een intraxset en 75 aandrijving en verdere aanpassingen een super wegligging. Eigenlijk een 75 coupe
P.s. nog bedankt voor alle info die je me verstrekt hebt.
Ciao Wim
De instelbare intraxset achter is er bij de vorige eigenaar onder gekomen. Puntjes op de i voor de wegligging.
De GTV een week of drie, vier geleden weer uit de winterstalling gehaald. Alle vloeistoffen gecontroleerd en daarna de accu (die de hele winter thuis op de druppel had gestaan) geplaatst, een seconde of vijftien doorstarten en uppetee, draaien weer. Daarna een lekker eindje gereden, tot nog toe nagenoeg probleemloos.idd een beetje een dood topic maar gister weer een lekker rondje gereden de Alfetta doet het nog steeds, net a;s in 2008 allen nu met turbo motor ipv TS motor , maar wordt niet meer als daily gebruikt.. heb daar nu een 75 voor