Yep, om die reden wil ik er een keer in gaan zitten. (Al is er een oplossing met de binnenspiegel hoger te plaatsen) Mijn Abarth heeft overigens de zelfde kritieken over zitpositie en daar heb ik totaal geen probleem mee.
Maar even terug naar de Giulia Quadrifoglio waar dit topic over gaat.
Komende week ga ik een testrit maken in eentje. Want hij blijft gewoon op mn shortlist staan natuurlijk.
Het gaat er vooral om welke benadering ik kies. Een kleine behendige auto (zoals die GR Yaris of mijn Abarth) is eigenlijk wat ik nodig heb, mar van de andere kant heb ik met de Giulia (en beetje GTV6) ook al 2 auto's waarmee ik lekker kan gooien en smijten. Een auto aan de andere kant van het spectrum zou daarom ook wel leuk zijn om zodoende meer verschillende karakters op de oprit te hebben staan.
Toevallig staat er 2km van mijn werk een Quadrifoglio te koop in een (voor mij) perfecte kleur, met de juiste kms en bouwjaar.(2019) Ik heb m 2 weken geleden al eens bekeken en is echt een mooie auto. Komende week dan eens een stukje sturen.
Ik wil absoluut geen zwarte of grijze, liefst een blauwe en eventueel rood. Dat nieuw le Verde Montreal is ultiem, maar die zijn me nog iets te duur.
De auto hier in de buurt is Blu Misano
op foto's vond ik het altijd matig maar in het echt is het gewoonweg fantastisch. Het enige dat deze auto tegen spreekt is dat er weinig opties op zitten. Hij mist o.a. keyless entry en audio-upgrade (vind ik niet zo'n ramp), maar heeft ook geen elektrisch verstelbare/ verwarmbare stoelen.....op een auto die €133K kostte.
Zit wel het carbon/alcantara stuurwiel in en privacy glas.
Zijn er nog adviezen van jullie waar op te letten? En waar moet ik eigenlijk op rekenen qua verbruik? Ik rij maar iets van 10K per jaar, maar dat is wel nauwelijks snelweg.