De storing is dat als ik de laatste stekker aansluit, er teveel lampjes gaan branden en o.a. het handrem lampje niet meer uitgaat.
![Afbeelding](https://i.postimg.cc/k5Yt836Q/IMG-20220727-150115.jpg)
Of klik op mijn onedrive link: https://1drv.ms/u/s!AlwW2lqyjBD0hMRBNch-gcbuDvF_ww
Gegeven het aantal stekkers moet het hier gaan om een type 3, het ovale klokkenhuis met "Alfa Control". Ik heb denk ik nog wel ergens zo'n ding liggen maar het staat me niet geheel bij of het handrem lampje daarin verplaatst is naar dat lichtorgel. Bij oudere versies met het rechthoekige klokkenhuis zit het handrem lampje tussen de twee klokken en voor dat deel van het dashboard zijn alleen de twee platte multistekkers (wit en rood) van belang (plus de twee draadjes voor de elektronische odometer/kilometerteller). Voorkomende storing hier bij verwijderen en opnieuw monteren is dat de kopersporen op de flexprint waar je deze twee multistekkers overheen moet schuiven loslaten en opkrullen waardoor er geen contact wordt gemaakt of zelfs kortsluiting tussen twee sporen kan ontstaan.Je afbeelding is niet zichtbaar en als ik op de link klik moet ik aanmelden.
Wellicht moet je de afbeelding nog even openbaar maken als die optie er is, of ergens anders uploaden.
Het handremlampje zit tussen de klokken zoals je nu op de foto kunt zien.
Gegeven het aantal stekkers moet het hier gaan om een type 3, het ovale klokkenhuis met "Alfa Control". Ik heb denk ik nog wel ergens zo'n ding liggen maar het staat me niet geheel bij of het handrem lampje daarin verplaatst is naar dat lichtorgel.
De foto is bij mij niet zichtbaar.Deze is voor type 1/2 Giulietta ('78 - '83)
Dit is met mechanische teller en zonder Alfa Control, dus er ontbreekt wel wat aan voor jouw type 3 maar het dashboard gedeelte is denk ik wel hetzelfde.
En dan nog wat: zelfs bij de serie 3 schijnen er nog verschillende versies te bestaan van de electronica
in het dashboard. Zelf geen ervaring mee, maar HIER staat daar veel meer over.