Het stekkertje kan/lijkt los (te) hangen omdat het klemmetje niet van geweldige kwaliteit is. Je kan proberen om hem eens aan te drukken zodat ie weer vast zit. Ik heb hem met een schroevendraaiertje weer aangedrukt en dat werkte. Het is een beetje pielen maar makkelijker dan het deurpaneel losmaken.
Het deurpaneel kan je altijd nog losmaken, er zitten schroefjes achter de deurgreep en deuropener. Bij de deurgreep met raambedieningsschakelaar het rubbertje in de bodem in de deurgreep aan de onderkant weghalen, daarachter zitten de 2 schroefjes. De deurgreep weghalen (achterkant optillen dacht ik), hierachter zitten weer twee M6 boutjes. Die moet je ook losmaken

Daarna achter de deuropenhandle het plastic kapje verwijderen (met een klein schroevendraaiertje het klemmetje ontgrendelen). Het schroefje dat er achter zit weghalen. Dan moet de speaker nog los, speaker kap aan de onderkant beginnen met losmaken. Speaker zelf verwijderen. Een vervolgens de diverse plasticklemmetjes aan de onder en zijkanten voorzichtig los maken. Het deurpaneel naar boven drukken en wegnemen. Nog een heel werkje zoals je ziet Pffffff..
Ik hoop dat de truc met het stekkertje werkt
Nogmaals suc6