Anders aan de rechter kant een dun plaatje onder de steun, dan kantelt het blok iets richting uitlaat.Niet te veel anders staat je versnellingspook zo raar scheef

Thom
De doorvoer van de kabelboom door het schutbord zit onder het relaisblok, zeg maar naast de doorvoer van de kachel. Het is niet duidelijk te zien op de foto's maar de ronde doorvoer die op de standaard kabelboom zit heb ik gebruikt. Dus gat boren en wat wroeten om de doorvoer er in te krijgen.Bedankt voor de informatie, daardoor nog een leerzame website gevonden: http://www.alfaspeed.nl/forum/viewtopic.php?f=15&t=374" onclick="window.open(this.href);return false; .
Alleen nog een klein vraagje: waar heeft u een gat gemaakt voor de motronic-kabelboom door te sturen?
Dat past. Die maten heb ik ook op mijn Giulia (met ET 38) en het past nét zonder aanlopen. Die auto is een cm of vier verlaagd en de randen van de achterschermen zijn niet aangepast.-Banden en velgen: 14x5.5 stalen velgen is de bedoeling. Maar 185/70-14 gaat waarschijnlijk juist (niet) gaan met aanlopen.