Ik heb op mn(straat) 75 voor ook geboorde(en gegroefd) schijven zitten,en dat bevalt me eigenlijk hartstikke goed.
Het verschil in remmen merk ik wel al,dus dat is er zeker,nu alleen nog even zonder vullingen te verliezen tot stilstand komen

Ten eerste, zijn ze geboord, of zijn ze zo gegoten? Dat maakt nogal uit met de spanningen die je krijgt en hoe die de schijf wel of niet laten barsten als je de boel heet remt. Je kan namelijk ook schijven kopen waar de gaatjes er in zijn gegoten, die zijn alleen onbenullig duur.toch vreemd dat je dan op de meest dikke wagens geboorde schijven ziet![]()
Netjes inremmen en de keuze van blokken is minstens net zo belangrijk als welke merk schijven je pakt. Verkleurde hoepels is heel makkelijk te regelen, maakt niet uit welk merk schijf en blok je pakt. Gewoon keiheet remmen en vervolgens het pedaal een minuut of 5 ingetrapt houden terwijl de auto stilstaat.ik heb wel slechte ervaring met OMP geboord (ging idd scheuren) en Brakemax (binnen 2 weken waren het verkleurde hoepels), daar tegenover geboorde Brembo's (van DPT) gehad en die bleven echt perfect met DS3000 blokken... (natuurlijk is ook je blok van belang)
Ik neem aan dat je de ds2500 bedoelt ? de ds3500 bestaan niet en de ds3000 mag je op een street legal auto niet gebruikenGewoon standaard 16v schijven bestellen kosten geen drol en je hebt een goede remmen upgrade. In combinatie met Ferodo's ds3500 gaat dat heel erg goed. half jaar geleden op de mijne gemonteerd en ik merk echt verschil met mijn 8v remmen. Voor een straat drieëndertig heeft gegroefd of geboord geen nut. Dat advies kreeg ik hier van vele kanten.