hij zal nu namenlijk ook erg gaan zoeken omdat de wielen niet meer recht achter elkaar staan. ff simpel gezegd.... heb hier nog tussen stukken voor liggen met linkse en rechtse draad met daarin dus een moer om deze te verstellen met borging

Maakt niet uit... in NL heel duur, in DLD al iets goedkoper, maar vanuit The UK al voor zo'n 20 euro thuisgestuurd, drie of viergaats nieuwe lambdasensor. http://cgi.ebay.nl/Top-Quality-Oxygen-O ... 3ca85223d5 Met ee goede week heb je die thuis.2 vierkante stekkers. 4 draads dus denk ikis het een 3 of een 4 draads labda?
je was me voor......Maakt niet uit... in NL heel duur, in DLD al iets goedkoper, maar vanuit The UK al voor zo'n 20 euro thuisgestuurd, drie of viergaats nieuwe lambdasensor. http://cgi.ebay.nl/Top-Quality-Oxygen-O ... 3ca85223d5 Met ee goede week heb je die thuis.2 vierkante stekkers. 4 draads dus denk ikis het een 3 of een 4 draads labda?Oh ja en de witte draden mag je best loslaten, als dat het probleem oplost... is de verwarming, die kan je missen. Dus dat kan je nog proberen.
we gaan er morgen (eigenlijk vandaag) achter komen.de verlaging metg een 33 geeft problemen met aanlopen doordat de panhart stang dan naar beneden komt en dus de as iets opzij duwt. dit kan je verhelpen door de panhartstang vertelbaar te maken en de as dus weer recht onder de auto te krijgen....
hij zal nu namenlijk ook erg gaan zoeken omdat de wielen niet meer recht achter elkaar staan. ff simpel gezegd.... heb hier nog tussen stukken voor liggen met linkse en rechtse draad met daarin dus een moer om deze te verstellen met borging
Dat de as opzij gaat klopt. Maar omdat de panhard stang bijna horizontaal loopt praat je over enkele milimeters. Dat hij daardoor gaat zoeken is denk ik niet waar, dat komt eerder door velgen met een te lage ET waarde op de vooras (bv 15" Ronals). Naar mijn mening is een verstelbare panhardstang geen must voor een verlaagde 33.de verlaging metg een 33 geeft problemen met aanlopen doordat de panhart stang dan naar beneden komt en dus de as iets opzij duwt. dit kan je verhelpen door de panhartstang vertelbaar te maken en de as dus weer recht onder de auto te krijgen....
hèhè was 1 dagje hoor! van 9u00 tot 22u30als ik topic zo zie, weet ik waar jij met Henk in de
vrije uurtjes uithangt.![]()
![]()
![]()
![]()
Succes met de 33 SW.