zo! de planning is toch iets anders verlopen dan gepland...
ik wou dus de auto verlagen, deuren monteren, veerpootlager vervangen, lambda doormeten, uitlijnen, stuur rechtzetten, carterbeschermer eronder.
maar,
toen we bezig waren de uitlaat iets lager te hangen viel me op dat er een afwateringsdop weg was en ja hoor, roest verstopt achter de zwarte smurrie.
dan ook de andere maar checken. grom
nog 3 andere gortig...
dus de voorstoelen er uit en de bekleding omhoog
rechtsachter viel het gelukkig mee, hier volstond schoonmaken en een nieuwe plastic dop erin kitten.
maar beide kanten voor en links achter was het rotte zooi!
vooral rechts voor viel het tegen. van onderaf was niets te zien of te voelen maar onder het tapijt tegen de dorpel zat roest en het was er vochtig. er moest dus ergens water vandaan komen! maar waar? via het raam?
toen we de bekleding verder weghaalden bleek het toch die v&%*&*!te dop te zijn. en daar lopen precies 2 platen in elkaar over.
en bingo! daar was natuurlijk water tussen gaan zitten
dus daar een stuk van 30*15 ingelast
links voor een stuk van +- 18*18
en L- achter 15*15
de carter beschermer bleek voor een 16 klepper te zijn en viel dus niet goed om het uitlaatspruitstuk
volgende keer dat ding maar pas maken.
over verlagen twijfel ik nog heftig... de wielen vallen nu heel mooi in de wielkasten. bovenkant en zijkanten percies evenveel ruimte in de wielkast. dat verpest je als je hem gaat verlagen.
achter komen misschien 2cm spacers en dan moeten de wielkasten ook omgerold worden.
de veerpootlager was heel slecht, vooral de onderste. zodra we de veer op spanning zetten rolde de kogels eruit. boven leek nog goed maar toch ook maar vervangen.
ik heb nu alleen de bestuurders stoel erin, zo kan de bij rijders kant goed drogen
nou, tot slot maar wat pica's:
linksvoor:
linksachter
rechtsachter
rechtsvoor (onduidelijk) toen het nog mee leek te vallen
hey! zie ik daar de vloer door de bodem? handig als je moet &^($*@^
(schijten!)
en van onderen
en de uitlaat. hier komt een sebring voor in de plek
ciao!