Nee de fans gaan bij mij alleen aan bij 110 graden en dan zakt ie weer afDe fan kent twee standen, kijk even of de eerste snelheid bij ongeveer 90 graden aan gaat.
Ja zover was ik ook al jaIk heb zelf ook een !56 SW 2.5 op papier, maar zit een 3 liter blok in.
Is in principe hetzelfde. Een paar maanden geleden heb ik mijn thermostaat vervangen, gezamenlijk met een slang.
Hij komt goed op tempratuur en blijf altijd netjes onder de 90 graden. Ik rij ook op gas, zo de blok wordt nog warmer.
Fan slaat netjes aan bij de 90 graden. Dus ik vermoed dat iets bij jou niet klopt.
Heb beide weerstanden vervangen maar low fan speed doet het nog steeds niet mijn vermoeden gaat uit naar mischien een temperatuursensor ik weet dat er 2 bij de thermostaat zitten dus misschien 1 van die 2 en waar zouden die 2 relais moeten zitten dan zou ik die ook nog kunnen checkenEven afgezien of de thermostaat de juiste is (temperatuur) en de radiator nog goed is, heeft de fan een weerstand die de snelheid regelt. ZO even uit mijn hoofd regelt de ECU de aansturing via twee relais. Eén voor de lage snelheid en één voor de hoge snelheid.
Wellicht is de kring voor de lage snelheid defect.
Succes,
Rob
Dan doet de eerste, lage snelheid, stand van je koelfans het niet.Nee de fans gaan bij mij alleen aan bij 110 graden en dan zakt ie weer afDe fan kent twee standen, kijk even of de eerste snelheid bij ongeveer 90 graden aan gaat.