ok maar wederom ff over de vragen.. ik ben het wederom eens met de krietiek...
over de antwoorden valt niet te twisten (organisatie heeft altijd gelijk)...
echter heb ik er een nare smaak van gekregen over de oplossingen... ik vind namelijk dat er nooit en te nimmer twijfel moet zijn over de vragen.. wat ik al eens eerder heb gezecht en nog steeds achter sta is dat de vraag eenkennig moet zijn (is al geopperd in dit topic) ik heb voor het pininfarina register ook een rit uitgezet en moet zeggen dat was leuk... en om de mensen de weg te laten zoeken is nog leuker

... maar het moet wel zo zijn dat er op de vragen ook maar 1!!!! antwoord moet zijn!!! ik heb daar mn harsens over laten breken en het is me gelukt (ok samen met nog 2 andere.. ook alle lof voor deze mensen) maar 1 antwoord mogelijk op de vraag... heb de vragen wel meerdere keren bekeken en aan andere mensen laten zien hoe zij er over dachten... en zo tot de slotsom gekomen dat er ook mar 1 antwoord mogelijk was.
nu bestaat er in veel gevallen erg veel twijfel op dit punt tijdens de puzzelritten van het scarb, ik persoonlijk vind dat een organisatie zo groot als het scarb hier zeker rekening mee had moeten! houden. dus als je ook maar een antwoord in de richting had (het antwoor met extra zin bijv) moet deze in een vorm goed gerekend worden.. bijv antwoord goed is 2 pnt, antwoordt bijna goed 1 punt, zo schop je de mensen ook niet tegen hun scheen!! das erg belangrijk want je maakt de ritten voor de delnemers en niet voor je zelf!!...
nou een hoop text en ik hoop dat wederom deze rit een lering is voor de organisatie mbt de vragen
de rit was gewoonweg weer werelds in elkaar gezet!!! nogmaals een pluim!!!
ciaoo de nr 2 van 2005 haha
mischa (en mn mooie wederhelft krissie onderaan te zien

)