cor
Guru
Guru

Re: RE: Moeilijke Rit

zo nov 06, 2005 21:22

Van onze kant dus zeker geen gez*ik over strafpunten, maar van de organisatie wel strafpunten voor het gez*ik....? :shock: (Foei Cor!)
nou moe, en nog wel onder het wakend oog van een heuse clubagent... :wink: :wink:
geen punt dacht ik, wat!!! 45 strafpunten.... :? :? Nou ja, we deden toch buiten mede Dink ing mee :roll: :roll: :roll:
Laatst gewijzigd door cor op ma nov 07, 2005 19:11, 1 keer totaal gewijzigd.
--2000-- Bertone Blu Olandese (1974)
159 SW Tbi TI Bianco Ghiaccio (2010)

Soulfly
Member
Member
Contacteer: ICQ

RE: Moeilijke Rit

zo nov 06, 2005 21:32

Vond het wel bijzonder dat je in de minpunten kon uitkomen.
Evenals de bonusvraag waarbij het van te voren al bekend was dat feitelijk niemand daarop het antwoord goed zou hebben.

Wat dat betreft ben ik het wel met de mening van roel eens. Voor wie doe je het dan, je eigen lol, of doe je het voor de mensen die het gaan rijden.

Qua rit en het roadbook, mijn complimenten, dat was dikke pret.

Het scheurijzer waarin Roel & ik vandaag de weg onveilig maakten :)
Afbeelding
Hard toe aan een uiterlijke restauratie, maar het innerlijk (techniek) was echt super. Dikke lol.

Alfaholica
Member
Member

zo nov 06, 2005 21:56

Het was onze eerste moeilijke rit, en we hebben wat moeilijke tijden meegemaakt :evil: , maar we zijn er uiteindelijk wel uitgekomen :lol:

En wat de vragen betreft: bij de drie stromen rit hadden we al onze twijfels en nu bij een paar vragen weer.
Het gaat soms niet meer over het vinden van een antwoord, maar WAT geef ik precies als antwoord. Soms zeg je teveel en soms weer te weinig en dat terwijl ze de ene keer juist letterlijk het antwoord willen hebben en de volgende keer geven ze zelf minder precies antwoord en dat is niet consequent (word je af en toe beetje moedeloos van :( ).
Ik zal niet zeggen dat het makkelijk is om zo'n evenement op te zetten, maar als je vragen verzint moet er eigenlijk geen twijfel over het antwoord kunnen bestaan (dat wil niet zeggen dat iedereen het antwoord ook moet kunnen vinden, anders eindigt iedereen als eerste).
Misschien is het een idee om met gradaties te gaan werken bij het beoordelen van de vragen, heb je veel minder gezeik!
Weer genoeg gezegd, volgend jaar doen we gewoon weer mee en proberen we het gewoon nog een keer!

Maar verder hebben we volop van de alfa's en de omgeving genoten (en het prachtige weer).
Laatst gewijzigd door Alfaholica op ma nov 07, 2005 09:30, 1 keer totaal gewijzigd.
159 2.0 JTDm TI SW 2012 (2024-....)
2018-2024 een groot zwart gat
156 1.9 JTD 16V SW Progression 2004 (2009-2018)
146 1.6 TS 16V Lusso 1998 (2002-2009)
33 1.4 IE Imola 1994 (R.I.P.)

Roeltje 164

zo nov 06, 2005 22:42

Zo is dat, misschien doen ze er wat mee, zekers tot volgend jaar :wink:

gr Roel :lol:

ARGTV3V6TB
Guru
Guru
Contacteer: Yahoo! Messenger

ma nov 07, 2005 10:16

je ben weer kritisch roel ;-)
Afbeelding
De flaterfoon, net als een alfa klinkt heel bruut :D (speciaal voor dink ;-) )

Roeltje 164

ma nov 07, 2005 10:53

Maar niet negatief, kritisch moet je altijd blijven, dus scherp :wink:

Was geweldige dag gisteren
:lol:

SPIDERVELOCE1750

ma nov 07, 2005 10:55

Veel woorden hier ... maar daden ... Maw waar zijn de fotookes jongens ? :wink:

Kristal

Roeltje 164

ma nov 07, 2005 11:09

Heb je mijn mooie Giulia niet gezien \:D/ ......die paarse :wink:

SPIDERVELOCE1750

Re: RE: Moeilijke Rit

ma nov 07, 2005 11:13

Heb je mijn mooie Giulia niet gezien \:D/ ......die paarse :wink:
Ze is zo mooi dat ik haar der lekker nog eens opplak :wink:

Afbeelding

Kristal

Roeltje 164

ma nov 07, 2005 11:29

Ze ziet er niet uit, maar technisch 100%, een echt scheurijzer 2.0 liter Nord en gaan, en ze maakte ook de meeste herrie , iedereen keek om als we voorbij kwamen rijden, de route leende zich er soms ook voor om goed door te kunnen rijden... :thumbs:

ARGTV3V6TB
Guru
Guru

ma nov 07, 2005 14:28

je kreeg er anders niet veel complimenten over roel.... volkswagen toch 8) :mrgreen:
Afbeelding

Roeltje 164

ma nov 07, 2005 15:59

ach ja boeren..... :lol: 8) :wink:

ARGTV3V6TB
Guru
Guru

ma nov 07, 2005 17:24

snappen ut niet he [-(
Afbeelding

ARGTV3V6TB
Guru
Guru

ma nov 07, 2005 17:32

ok maar wederom ff over de vragen.. ik ben het wederom eens met de krietiek...

over de antwoorden valt niet te twisten (organisatie heeft altijd gelijk)...

echter heb ik er een nare smaak van gekregen over de oplossingen... ik vind namelijk dat er nooit en te nimmer twijfel moet zijn over de vragen.. wat ik al eens eerder heb gezecht en nog steeds achter sta is dat de vraag eenkennig moet zijn (is al geopperd in dit topic) ik heb voor het pininfarina register ook een rit uitgezet en moet zeggen dat was leuk... en om de mensen de weg te laten zoeken is nog leuker :D ... maar het moet wel zo zijn dat er op de vragen ook maar 1!!!! antwoord moet zijn!!! ik heb daar mn harsens over laten breken en het is me gelukt (ok samen met nog 2 andere.. ook alle lof voor deze mensen) maar 1 antwoord mogelijk op de vraag... heb de vragen wel meerdere keren bekeken en aan andere mensen laten zien hoe zij er over dachten... en zo tot de slotsom gekomen dat er ook mar 1 antwoord mogelijk was.
nu bestaat er in veel gevallen erg veel twijfel op dit punt tijdens de puzzelritten van het scarb, ik persoonlijk vind dat een organisatie zo groot als het scarb hier zeker rekening mee had moeten! houden. dus als je ook maar een antwoord in de richting had (het antwoor met extra zin bijv) moet deze in een vorm goed gerekend worden.. bijv antwoord goed is 2 pnt, antwoordt bijna goed 1 punt, zo schop je de mensen ook niet tegen hun scheen!! das erg belangrijk want je maakt de ritten voor de delnemers en niet voor je zelf!!...

nou een hoop text en ik hoop dat wederom deze rit een lering is voor de organisatie mbt de vragen ;-)

de rit was gewoonweg weer werelds in elkaar gezet!!! nogmaals een pluim!!!

ciaoo de nr 2 van 2005 haha :D

mischa (en mn mooie wederhelft krissie onderaan te zien :D )
Afbeelding

Tazio Novante
Advanced Member
Advanced Member
Contacteer: Website

ma nov 07, 2005 19:30

Ook ik heb me bijzonder geamuseerd tijdens de rit. Mooie wegen gehad en lekker kunnen scheuren en weer rustig aandoen om wat vragen te vinden. Ook het navigeren was leuk om te doen en bevatte een goede balans tussen zoeken en vinden. Daarom zeker complimenten aan de organisatie!

En over de vragen. Ik had er ook wel even de pee over in dat een weet vraag over ene E. van B 4x zo veel punten oplevert dan een vraag die (on)gewoon langs de route te vinden is. En dat ik dubbele punten krijg omdat ik wel letterlijk iets van een aanplak biljet opneem vindt ik ook raar. Maar dat is nu eenmaal de keuze van de organisatie. Het is moeilijk om het iedereen naar de zin te maken, weet ik enigszins uit ervaring. Het belangrijkste blijft dat ik een lekker Alfa dagje achter de rug heb en wellicht nog een kleine bijdrage heb kunnen leveren aan de 3e plek van me zussie.

En misschien rij ik de volgende keer gewoon mee om lekker te rijden en bekommer ik me niet over de vragen. Maar wellicht ook weer niet. Is het mooie van die ritjes, als je die vragen niets vindt, ga je toch gewoon allleen voor het touren.
De Gouden Koets mag de zomer weer z'n best doen.
De 166D staat met 498K op de klok te wachten op de winter.
De Gulf hangt in 't spit.

Terug naar “Evenementen”