haha, grappenmaker..... Kanniet... hahaha. Kan egnie
Zeker V6 techniek.

Wat nou haha.Alessandro@ ik moet de verwarming maar eens aan gaan zetten, een happie gaan eten en vooral een biertje nemen want ik begrijp er nix van. Of je zit me in het oooootje te nemen, of ...........Ik zie het niet echt voor me.....
haha, grappenmaker..... Kanniet... hahaha. Kan egnie
Zeker V6 techniek.![]()
Ok, ik zal het proberen uit te leggen, met mijn matige kennis op gebied van de juiste namen bij de verschillende onderdelenGeert@ ik begrijp er nix van. Je hebt de bak er onder vandaan gehaald en je hebt je koppeling cylinder laten zitten ? Hoe doe je dat zonder dat je je leiding hebt losgekoppeld ? Heb je die steun met dat oog waar die cylinder in zit los geschroeft van de bak?
Of heb je alleen het koppelings huis er onder vandaan gehaald.
Nou wil ik het weten ook ..
Maar, wat schiet je daar nu mee op? En waar blijft de koppeling dan aan vast hangen? Alleen de aandrijfas. Ik zie het nut er niet van in.De bak rust vóór toch met die 2 bakrubbertjes op de balk van de triangel? Als zo'n ingreep doet, doe het dan goed en haal alles dan los. Kun je alles nakijken, vaak zijn die bakrubbers kapot en moeten vervangen worden en dan ben je ineens helemaal klaar. Toch?@ Patje 1100: zie je nu wel!![]()
![]()
@Ronald: Dus triangel eronderuit en bak eronderuit. koppeling kan dan blijven hangen.![]()
@Geert Ploeger: hhel duidelijk!
Kijk, dat zijn de betere werkomstandigheden.Ik heb een draagbeugel gemaakt waarop de hele achtertrein kan liggen werkt perfect.
uitlaat los. schakelstang aan pook los,kardan los, schokbrekers onderzijde los, koppelingsleiding en remleiding,snelheidsensor stekkertje onder achterbank los,stekkertje achteruitrijlichten los,handremkabel los, beugel eronder opkrikken, 6 bouten balkje los,de achterste ophangbout en de reactiestangen los, beetje laten zakken en gewoon eronderuit rijden
ik heb het wel eens alleen gedaan in 5 uur, auto binnenrijden, uitelkaar inelkaar en weer buiten in 5 uur, zonder halsbrekende toeren of
gewicht te hebben gehad
Voorwaarde is wel dat alle bouten en moeren gangbaar zijn, ben dan ook een grootverbruiker ML en kopervet
Leek me dat er niet echt een andere manier was..de v-bak moest er nu eenmaal onderuit ivm een slecht werkende derde versnelling.Geert@ dit zou ik ook niet zo gedaan hebben maar het is je uiteindelijk wel gelukt... en daar gaat het om. Er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden.