

VOORlopig zijn we nog lang niet ACHTERlijk.

@Alfetta-owner: Bandenboeren, het woord zegt het al. Je hebt ook banden specialisten

Ja ik ben banden specialist van deze banden:Je hebt ook banden specialisten
NB Ravado als je een Clio aan de voorkant op zwenkwielen zet kun je gas geven tot je een ons weegt (is een voorwielaandrijver)
NB Ravado als je een Clio aan de voorkant op zwenkwielen zet kun je gas geven tot je een ons weegt (is een voorwielaandrijver)![]()
Nou zo makkelijk haal je een 75 ook weer niet uit de slip. Heb laatst een slipcursus gedaan met de mijne ... eenuh dat ging niet eenvoudig.1)Stel je rijdt in je 75... de auto breekt onverwachts uit... dan laat je gas los... klaar!
idd je hebt helemaal gelijk. Jouw RS onderstel verklaart de moeilijkheidsgraad van de 75! Eigenlijk zou je voor de 75 met regen een hele losse set up moeten rijden dan is die waarschuwingsband wel weer aanwezig....RS onderstel incl stabi.
Ook met heel rustig uit sturen moet je ontzettend snel zijn. (bij mijn auto)
Als je 2 handen aan het stuur hebt en direct reageert zal het je misschien lukken. Ik moet zeggen dat het bij de mijne heel snel kwam zonder enige waarschuwing.
Vergelijking was met andere moderne auto's (voorwiel aandrijving). Bij mijn auto moet je 100% bij de les zijn en dan red je het.
En in een noodsituatie ben je volgens mij nooit 100% bij de les (anders kwam je er niet)
Slip cursus is erg nuttig en ik denk dat ik gewoon vaker moet oefenen. En vaker zo'n cursus moet volgen.
Met de motor doe je dat tenslotte ook 1 maal per jaar/ 1 maal per 2 jaar.
Dus waarom met de auto niet