Hallo Marco,
Zo'n VDO Dayton MS4200 heb ik ook, niet in de Alfa maar in de vrouw's A6.
Ik dacht dat het heel wat werk was maar het viel mee;
wel even een + signaal van de achteruit trekken naar de ISO stekker (komt oa onder de achterbank uit bij een 75)
en een puls van de kilometerteller ook even op de ISO (teller is al elektrisch dus even de aanvoer op je teller pakken)
Een constante plus voor de memory (als die al niet aanwezig is in de ISO)
een geschakelde plus (die moet omdat anders de navigatiecomputer blijft draaien)
Misschien weet je dat je bij de auto-elektra en/of hifi zaak de ijzeren schuifstukjes die je in de ISO stekker kunt duwen kunt kopen, draad eraan solderen en op de juiste plek "prikken"
Een orignele VDO dayton GPS antenne kopen op de duitse ebay - goedkoop - en die ONDER je dashboard monteren (onzichtbaar dus) hij moet alleen loodrecht naar de lucht wijzen - door de voorruit heen gezien. en niet gehinderd worden door metaal (dak of metaal in de bovenlaag van het dashboard - niet in een 75 geloof ik)
Voordeel: navigatie zonder toeters en bellen en ZUIGNAPPEN.....
Je zou dan een zwoel italiaans stemmetje moeten hebben om in de stemming van een 75 te blijven
