alfa 33 bedoel ik,os stel ik nu gewoon een rare vraag.
toedels

daar ben ik het ook mee eens!Het is inderdaad al wel eens gedaan (Turbo in engeland) (compressor in de Zomeravondcompetitie) Het gevaar dat er aan kleeft is dat het teneerste een hoop geld kost om het te realiseren, en ten tweede stijgt de motor waarschijnlijk op, waarna je nix meer aan de motor hebt. Nu komt er waarschijnlijk een discussie of de motor nu wel of niet op gaat stijgen, maar zolang er alleen een turbo of compressor opgebouwd gaat worden, en er voor de rest geen aanpassingen aan de motor wordt gedaan zal deze waarschijnlijk niet al te lang leven.
Waarom vraag je hun niet om hun ervaringen op het forum te zetten, ikke weet bijna zeker dat er velen hier met meer dan alle aandacht naar zullen luisteren.Ik kan de jongens van van der Wereld heel goed (kan ze ze bijna wel bij mijn vriendenclub rekenen !) en die doen leuke dingen in het racerij gebeuren. Ik ga dan ook vaak met hun naar het circuit. De 33 met compressor had 169 pk en 215 Nm koppel, dat ding ging echt van kiet ! Met Buddy achter het stuur heeft dat ding de 2:03.2 gehaald... En het blok : gaf geen krimp en was verder helemaal standaard ! En bak precies het zelfde, zelfs het diff hield het ! Had namelijk geen sper-diff dus het kon nog veel harder ! Het vele koppel was namelijk moeilijk om op het asfalt los te laten... En die 75 TS ? Die is voor Ron Simons en die doet ook niet aan rommel... Ding heeft geloof ik iets van 208 pk ofzo...
Als er wat interessants te melden is doe ik dat wel...