Waar ging dit topic ook alweer over

Haha, waren jullie ook maar 20 en hadden jullie maar een vriendin van 17... die pikt je auto tenminste niet inze heeft wel al in m'n Honda mogen rijden en dat ging toch tamelijk goed, maar ze had ook al een paar keer met de tractor van opa gereden
ik heb d'r een ritje in de 75 beloofd als ze het rijden met de Honda goed onder de knie heeft... ik houd m'n hart vast
Ze is gelukkig niet bang in de auto; toen ik een keer een stukje over de snelweg reed in de Alfa met haar erbij zei ze "wat rijdt iedereen toch langzaam?", waarop ik zeg "wij rijden 170" en zij weer "ja, maar dan nog.."
Driften vindt ze ook al geweldig, dus op dat gebied heb ik alvast niks te klagen bij haar... op de overige gebieden ook niet trouwens
Waar ging dit topic ook alweer over
Natuurlijk bestaan die ook wel, wat niet wegneemt dat ik ze maar zelden of nooit tegenkom.Er bestaan wel vrouwen die goed kunnen rijden (in een auto dan)![]()
Zij kan het iig niet!Er bestaan wel vrouwen die goed kunnen rijden (in een auto dan)![]()
Yeah right, been there done that...Wel eens gedacht om je vrouw/vriendin (of man/vriend) te leren Alfa rijden? Heb je zelf toch ook moeten leren?
Breng ze ook wat Italie gevoel bij, ga naar het Museo Storico (Milaan is er vlakbij.....) en leg uit waarom een Alfa wat anders is dan anders.
Scheelt een hoop ergernis.
Groet,
Rob