Knopjes

RE: Vrouwen en Alfa's.... dat gaat niet goed....

do jan 05, 2006 19:30

Haha, waren jullie ook maar 20 en hadden jullie maar een vriendin van 17... die pikt je auto tenminste niet in :P ze heeft wel al in m'n Honda mogen rijden en dat ging toch tamelijk goed, maar ze had ook al een paar keer met de tractor van opa gereden ;) ik heb d'r een ritje in de 75 beloofd als ze het rijden met de Honda goed onder de knie heeft... ik houd m'n hart vast :lol: Ze is gelukkig niet bang in de auto; toen ik een keer een stukje over de snelweg reed in de Alfa met haar erbij zei ze "wat rijdt iedereen toch langzaam?", waarop ik zeg "wij rijden 170" en zij weer "ja, maar dan nog.." 8) Driften vindt ze ook al geweldig, dus op dat gebied heb ik alvast niks te klagen bij haar... op de overige gebieden ook niet trouwens ;)

Waar ging dit topic ook alweer over :roll:

AlfettaOwner
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Contacteer: Website

do jan 05, 2006 19:38

Ja dat was eigenlijk best wel een mooie leeftijd :cry:
Maar als ik 20 jaar verder kijk ben ik dan liever 57 in plaats van 40 :wink:

rjfschmitz
Full Member
Full Member

do jan 05, 2006 19:55

28, dat is pas een leeftijd!!! 8)

Wordt trouwens een aardig Limbo-forum hier...
Geïnfecteerd door een Alfa 33 1.3s (1989), daarna chronisch verslaafd aan een rode Giulia Super 1600 (1971 - Scheurijzer) en nu onder permanente behandeling voor het rijden in een Bianco Spino 2-liter Juul (1976 - Reesijzer).

Knopjes

do jan 05, 2006 19:58

Haha, deze pagina iig wel... kan het trouwens zijn dat ik je Giulia ooit in Roermond heb zien rijden?

rjfschmitz
Full Member
Full Member

do jan 05, 2006 20:01

Heb het beeste vanaf september maar vanaf november/december staat ie op stal. Maar ik ben daar vaker doorheen gereden idd.
Geïnfecteerd door een Alfa 33 1.3s (1989), daarna chronisch verslaafd aan een rode Giulia Super 1600 (1971 - Scheurijzer) en nu onder permanente behandeling voor het rijden in een Bianco Spino 2-liter Juul (1976 - Reesijzer).

chris75ts
Newbie
Newbie

do jan 05, 2006 20:15

dat is nu precies de reden waarom ik niet sta te trappelen om in onze (lees Chris zijn raspaardje) 75 te rijden haha :lol:
al heeft hij het vaak genoeg aangemoedigd!!
ik geniet al volop als ik naast hem zit en de motor hoort brullen,echt kicken.
ik kan mijn rijkunsten heerlijk uit proberen op een andere Italiaan,een zeer mooie en stoere Fiat Tipo en voor de hobby een Lancia
Y10,rij ik menig Golf GTI eruit :wink: :wink:
ik wacht nog op mijn eigen Alfa,een GTV 6,en dan is die helemaal voor mij!! :twisted:

groeten,Marianne
Alfa 75 2.0 TwinSpark 1991

Alfa 75 2.0 TwinSpark 1990
met 34000KM voor spare parts

tommie
Guru
Guru

Re: RE: Vrouwen en Alfa's.... dat gaat niet goed....

do jan 05, 2006 20:22

Haha, waren jullie ook maar 20 en hadden jullie maar een vriendin van 17... die pikt je auto tenminste niet in :P ze heeft wel al in m'n Honda mogen rijden en dat ging toch tamelijk goed, maar ze had ook al een paar keer met de tractor van opa gereden ;) ik heb d'r een ritje in de 75 beloofd als ze het rijden met de Honda goed onder de knie heeft... ik houd m'n hart vast :lol: Ze is gelukkig niet bang in de auto; toen ik een keer een stukje over de snelweg reed in de Alfa met haar erbij zei ze "wat rijdt iedereen toch langzaam?", waarop ik zeg "wij rijden 170" en zij weer "ja, maar dan nog.." 8) Driften vindt ze ook al geweldig, dus op dat gebied heb ik alvast niks te klagen bij haar... op de overige gebieden ook niet trouwens ;)

Waar ging dit topic ook alweer over :roll:

mooi toch.. 20 en een alfa 75 ;) (A)

heb geen vriendin.. maar hebben al wel meerdere mensen in mn auto gereden (ook een goede vriendin van me) maar die reed best als n oud wijf :P

ze had na t rijlessen alleen wel eens in de auto van dr pa gereden (een renault scenic) dus dit was wel effe een verschil!

ken trouwens volgens mij geen vrouwen die écht goed rijden in mijn ogen.. (zit ook bijna nooit bij een vrouw in de auto)
Aerodynamics are for people who can't build engines

1st ride: AR 75 EPOCA 1.8 IE 1992 Grigio Chiaro Met. met 1800 carbs

giulia-tom
Guru Duplice
Guru Duplice

vr jan 06, 2006 13:01

Er bestaan wel vrouwen die goed kunnen rijden (in een auto dan) :oops:

Toen ik nog in mijn Giulietta reed had ik een vriendin die ambulance rijopleiding achter de rug had, die speelde echt met de auto, was niet bang voor een lekkere drift - sterker nog: ze zocht ze juist op! En ik maar zeggen (beperkter budget toen) hé laat mijn Pirelli's een beetje heel ! :wink:
nr: 2714

ALFACENTRO

Afbeelding

doorlopende antiroestweken AlfaCentro

164 Q4

vr jan 06, 2006 15:59

Natuurlijk bestaan die ook wel, wat niet wegneemt dat ik ze maar zelden of nooit tegenkom.

Van de rijkunsten van de meeste mannen ben ik ook niet zo onder de indruk. Je hebt een stuur en diverse pedalen, daar moeten toch hele mooie combinaties mee te maken zijn !?! Waarom zitten er dan zoveel te klootviolen op de weg?? :?

Rob75
Guru
Guru
Contacteer: Website

vr jan 06, 2006 16:04

Wel eens gedacht om je vrouw/vriendin (of man/vriend) te leren Alfa rijden? Heb je zelf toch ook moeten leren?

Breng ze ook wat Italie gevoel bij, ga naar het Museo Storico (Milaan is er vlakbij.....) en leg uit waarom een Alfa wat anders is dan anders.

Scheelt een hoop ergernis.

Groet,

Rob

164 Q4

vr jan 06, 2006 16:15

Zij kan het iig niet! :oops: :oops: :oops: : http://www.mediacache.de/download.php?id=205673022# Lachuh :blue_lol:

Dottore M
Guru Duplice
Guru Duplice

vr jan 06, 2006 16:26

Wel eens gedacht om je vrouw/vriendin (of man/vriend) te leren Alfa rijden? Heb je zelf toch ook moeten leren?

Breng ze ook wat Italie gevoel bij, ga naar het Museo Storico (Milaan is er vlakbij.....) en leg uit waarom een Alfa wat anders is dan anders.

Scheelt een hoop ergernis.

Groet,

Rob
Yeah right, been there done that...

...to no avail :?

164 Q4

vr jan 06, 2006 16:35

En zij kan ook niet rijden.

Erg grappig vond ik de opmerking: "deine frau hat die härtetste straff die es gibt von audi auf fiat".

Die valt hier vast niet goed... :whistle:

Andretti Molletti

vr jan 06, 2006 17:19

Ach dan ken ik er nog wel eentje:

De meeste MANNEN hier denken dat ze verstand hebben van auto's en in het byzonder Alfa...

:jumping: :jumping: :jumping:

NOT! :evil:

Terug naar “Algemene Technische vragen”