Was het niet een optie geweest om de hele remsetup achter naar buiten (richting de wielen) te verplaatsen?
Dit gebeurde bij de IMSA's volgens mij ook...
Nee klopt!!Ook niet standaard![]()
Geintje RoyGoeie vraag Dré; weet ik eigenlijk niet. Ik zal het navragen.
RoyTja Cees, wat moet ik hierop zeggen? Wat je aangeeft ben je in elk geval niet, althans zo denk ik er niet over. Ik sta voor alle feedback die onderbouwd wordt open dus laat maar komen. Jouw en Marc's Alfa worden wel voor andere doeleinden gebouwd en gebruikt. Daar kun je de mijne niet 'zo maar' mee vergelijken. Voor jullie gelden de KNAF/FIA regels. Voor mij is het puur hobby. Voor deelname aan het SS gelden die KNAF en FIA regels niet. Ik moet alleen door een APK en door een technische keuring bij het SS komen. Neemt niet weg dat mijn gezondheid (en die van anderen) en dus veiligheid steeds een belangrijk item is. Gezien bovenstaande zal ik dan ook naar een veiligere oplossing gaan zoeken. Mooi toch.
Nu naar de torenhoge ontluchtingsnippels; we hebben de wagen laten wegen. Aan de achterzijde kwamen we 6 gram te kort voor een perfecte balans..... Laten we nu nog alleen maar hoge ontluchtingsnippels op voorraad te hebben gehad en hiermee die 6 gram te kort aan de achterijde opgelost te hebbenEn ja, ontluchten gaat een stuk gemakkelijker. En nee, prijs bij de dealer interessert me niet. Ik heb een betere leverancier