hallo,
als ik ongeveer 100 rijdt, geeftie 1600 toeren aan, lijkt me wat laag, zelfs voor de 3.0
kan dit een sensorretje zijn van de toerenteller en zo ja, waar kan ik die vinden?
jb
heb ik ooit een bij een 75 imola gedaan. Is erg simpel. gewoon je tellerunit halflos halen dan met klein schroevendraaiertje draaien an dat diep verzonken schroefje achter./ door de printplaat (als ik me goed herinner) en dan proefrijden, beetje draaien, proefrijden, etc.Mischien dat de instelling van je dashboardklokje is verlopen.
Dat schijnt wel ns vaker voor te komen.
Er zit een klein instelpotmetertje op waar je wat aan zou kunnen draaien....
heb ik ooit een bij een 75 imola gedaan. Is erg simpel. gewoon je tellerunit halflos halen dan met klein schroevendraaiertje draaien an dat diep verzonken schroefje achter./ door de printplaat (als ik me goed herinner) en dan proefrijden, beetje draaien, proefrijden, etc.Mischien dat de instelling van je dashboardklokje is verlopen.
Dat schijnt wel ns vaker voor te komen.
Er zit een klein instelpotmetertje op waar je wat aan zou kunnen draaien....na een keer of tien bijstellen (steeds minder) ben je al heeeeeeeeeel nauwkeurig.
ach jij hebt een set wielen van mij belangeloos onder je auto zitten dus ik verwachtte ook wel een keer iets....
En dat zoek ik allemaal geheel belangeloos voor je op, jezus wat ben ik goed bezig!![]()
Ik heb het omgekeerde... ruilen?Helder verhaal alleen ik heb hetzelfde probleem met de kilometerteller!
230/240 geeft hij net 200 aan![]()
Misschien verkeerde tellerunit?