ik heb ook een heleboel foto's.. op een xd kaartje, maar volgens mij wil mn cardreader die niet slikken (camera van mn pa, dus daar gelaten en nu in enschede..) ik hoop echt dat ik ze er op krijg vandaag of morgen! anders dit weekend pas..
was voor mij (en mn vriendin) de eerste keer dat we aan zoiets meededen, maar we vonden het allebei heel erg leuk!
om 8 uur 's ochtens vertrokken vanuit doetinchem voor een ritje van (volgens de routeplanner) 1.27 uur. uiteindelijk werd het een kwartiertje langer omdat iemand zonodig midden in weetikveelwaar de brug een kwartier open moest zetten om een x aantal boten door te laten.
uiteindelijk om kwart voor 9 bij Sam van Lingen aangekomen en daar ons ingeschreven als startnummer 23 (viel nog mee dus hoe laat we waren) daarna even lekker rondgelopen en gekeken, nog met een paar mensen gepraat en Robert ontmoet zoals hij al zei

even van het geluid van zijn 75 V6 genoten en nog meer rondgekeken en foto's gemaakt van veel mooie alfa's
rond kwart over 9 denk ik, weggereden na op het laatste moment nog even snel n paar foto's van de montreal gemaakt te hebben die aan kwam rijden

en alsnog weer ingestapt en gaan rijden.
onderweg zo veel mogelijk ons best gedaan de vragen te beantwoorden, van het uitzicht te genieten en er op die manier een hele leuke dag van gemaakt! onderweg nog veel foto's gemaakt van de omgeving/de omgeving gecombineerd met alfa('s)/alfa('s) en met nog meer mensen gepraat, waaronder ook de (zoals t zo mooi gezegd werdt) equippe van GiuliaforJulia wat mn vriendin en ik beide een heel mooi idee vinden!!
het grappige was dat we van te voren eigenlijk niemand kenden, maar zo zie je maar weer dat door een gezamelijk hobby (gekte/virus) je heel makkelijk met andere mensen in contact komt!
na aankomst in wieringerwerf (om 10 over 4 dus net op tijd) ons deelname formulier ingevuld en lekker wat gedronken, de uitslag afwachtend.
na de prijsuitreiking ook eigenlijk vrij snel weer gegaan waarna we nog voor de rotonde de 3 Junior Zagato's, de montreal en GiuliaforJulia tegenkwamen die toen dus net aankwamen!
daarna nog even doorgereden naar Hippolytushoef naar een kennis en daarna over de afsluitdijk terug naar doetinchem! bij de mac kwamen we de zwarte 155 met de witte 5 spaaks velgen nog tegen toen wij er op reden en zij weggingen, maar volgens mij werden we niet herkend..
om half 10 weer terug in doetinchem, spulletjes uit de auto geladen, nog even lekker wat gedronken en toen lekker gaan pitten want zitten had ik al genoeg gedaan in mn hangzak
zodra ik de foto's online heb, komen ze hierbij!!
de organisatie bedankt! ik vond het super