even wat foto´s van die bodem
We hebben heel de bodem kaal gemaakt en zijn aan het lassen om daarna de bodem in de primer te zetten.
Ja dat klopt, normaal is een auto gepuntlast en dan krijg je torsie in je auto (de body kan wringen) en dat wil je in een racer niet.Misschien stomme vraag, maar waar is dat doorlassen voor nodig? Doe je dat om de zaak steviger/stijver te maken?
Er gaat minder verf op (lees gewicht) dan dat we er aan troep af gehaald hebben. Wat een k±u±t werk.Ziet er mooi uit, maar het is toch weer gewicht, of niet?
Maar als je door de regen moet zit er niets anders op.
Kan ik me heel goed voorstellenEr gaat minder verf op (lees gewicht) dan dat we er aan troep af gehaald hebben. Wat een k±u±t werk.Ziet er mooi uit, maar het is toch weer gewicht, of niet?
Maar als je door de regen moet zit er niets anders op.
De volgende gaat voor 500 euro naar Belgie, lekker in bad.Kan ik me heel goed voorstellenEr gaat minder verf op (lees gewicht) dan dat we er aan troep af gehaald hebben. Wat een k±u±t werk.Ziet er mooi uit, maar het is toch weer gewicht, of niet?
Maar als je door de regen moet zit er niets anders op.
Heb het zelf ook al bij mijn GTV gedaan.
O is dat normaal???
Voorbeeld als je een straatauto op krikt dan gaan vaak de deuren niet meer open. Na het doorlassen en plaatsen van een rolkooi heb je dat niet meer.
ik neem aan het in bad doen in belgie?.
forza 33 kan dat nog steeds, ik weet dat ze dat eerder bij de renault fabriek deden?
Och kom dat valt wel mee hoorVoorbeeld als je een straatauto op krikt dan gaan vaak de deuren niet meer open. Na het doorlassen en plaatsen van een rolkooi heb je dat niet meer.