Dacht dat je een Jappie had.... zo'n snelle.een alfa... net als de meeste hier..
ADO Den Haag.....
Dacht dat je een Jappie had.... zo'n snelle.een alfa... net als de meeste hier..
@ roel,...Dacht dat je een Jappie had.... zo'n snelle.een alfa... net als de meeste hier..
ADO Den Haag.....
welkom dan, vak126Sorry was niet Quick-Boys , maar Katwijk, er zijn nl.2 Zaterdaghoofdklasseamateursclub's ( 4x woordwaarde) in Katwijk.., en about Feyenoord gaan we er zeker niet uitkomen, zit nl. in mijn bloed en 020 gasten zijn bijna!!! altijd zeer arrogant en daar hebben Rottjeknorres geen !!! last van, jammer voor jullie, helaas!!, verder zijn er geen problemen met mij en aangezien ik geen holligan ben kunnen we ook op een normale manier discussieren dat 020 een aanfluiting is en zeker de laatste jaren....
HAHAHAHAHA
Feyenoord en Opel is een combinatie uit een ver verleden... Feyenoord rijdt Volkswagen (ook Duits inderdaad). Is dan ook een de enige club van het volk en niet die van sponsoren en meelopers...ja en om het allemaal nog erger te maken is ONS merk al een aantal jaar sponsor van die club uit amsterdam...
maarja als feyenoorder zou je dan opel moeten gaan rijden... dus.... geen commentaar...