Wie heeft hier ervaringen mee !
Ik loop al tijden met de gedachte om zo'n leuk cabrio-tje te kopen. (in plaats van de Junior)
Leo.
I'm just in touch with my feminine site...het is wel een beetje een vrouwenauto natuurlijk, maar ja dat zijn bijna alle spiders ...
(in plaats van de Junior)
Geeft niks hoor. Daar mag je tegenwoordig best voor uit komen.I'm just in touch with my feminine site...
(in plaats van de Junior)
EDIT: Oeps... Dacht dat je super bedoelde... Ben sinds we zelf een Junior en een Super hebben steeds in de war... Laat maar...
Mee eens, daarom heb ik nog een auto. Carrosserie is toch wel roestgevoelig en kap gewoon niet waterdicht. Hardtop zorgt voor veel windgeruis. 's Winters ook wel vermoeiend rijden in regen en met gladheid.maar ik vind de Spider 4 geen auto om permanent mee te rijden !!!
Barchetta is wel krap!!! Van alle cabrio's die ik ken is de Spider 4 het ruimst (interieur en kofferbak). MX-5 valt mij bijvoorbeeld ook heel erg tegen qua ruimte.Volgens mij is de Barchetta ook wat gebruiksvriendelijker dan de Spider wat weer belangrijk is voor mijn vriendin. (die moet erin rijden !!
TR6 ?En ik maar denken dat ik met zo'n Spider overkwam als een super-viriele testosteronrijke macho Kan ik weer op zoek naar een andere auto (iemand een Dodge Charger te koop?).
Helemaal mee eens. Dat achterruitje is bij ons ook onder garantie vervangen en werd na een jaar weer 'troebel'. Maar ik ben erachter gekomen dat je die weer helder krijgt met dit spul.Maar ff over de Barchetta: vrienden van mij (een hij en zij, om misverstanden te voorkomen ) hadden er ook een. Probleemloos ding, idd wel het bekende nokkenasverstellerverhaal, raampje in kap werd snel wit. Carrosserie is redelijk stijf (vergelijkbaar met 916 spider). Stuurt (voor een voorwielaandrijver) redelijk strak en motorje trekt lekker.
Dan maar rijden in een wijvenkarretje. Geen engelse zooi onder mijn reetTR6 ?
Ik heb spul van CabrioCare, twee flesjes: 1 krasverwijderaar, 1 onderhoudsspul, helpt ook tegen beslaan.Maar ik ben erachter gekomen dat je die weer helder krijgt met dit spul.
Dat is het. Het is Japans, dus goed. Ik kan er met mijn 1m86 ook niet inzitten. Terwijl ik in mijn ex MGB languit kon liggen...het ontgaat mij waarom deze auto zo populair is behalve de betrouwbaarheid
Wie heeft hier ervaringen mee !
Ik loop al tijden met de gedachte om zo'n leuk cabrio-tje te kopen. (in plaats van de Junior)
Leo.