vr aug 25, 2006 09:03
Luister, ik veroordeel geen mensen achter de topics en postings, ik heb het alleen over wat ik lees. Ik lees dingen over 15 jarigen neersteken, een heleboel krachtermen, haantjesgedrag en we zijn nog maar enkele pagina’s ver. Wat is de volgende stap ? Iemands Alfa verbouwen op ’t SS omdat ie supporter is van die of die club ? Mijn moeder zei vroeger altijd: eerst leren stappen, dan pas leren rennen. Waarmee ik wil bedoelen: men is hier soms nog niet capabel om een beschaafde discussie te voeren over Alfa’s, laat staan over voetbal….Ik ben het eens met Kosta om topics weg te klikken die me niet interesseren, maar hoe komen zulke topics over bij potentiële nieuwe leden ? Een dezer besluit de SCARB om niet langer geld te pompen in dit forum en dan zijn we allemaal terug bij af. Niemand is hier vrij van zonde hoor. Ik heb ook gereageerd tegen “iemand wel bepaald” in sommige topics, en zit ook nooit verlegen om een grapje op het forum. Maar sommige dingen hier slaan echt alles.
Ik ben een paar jaar geleden op dit forum blijven “kleven”, in de eerste instantie omdat ik dit zulk een toffe bende vond. Iedereen schoot met iedereen op, er werd gelachen, maar ook heel ernstig over techniek geschreven. Inmiddels kan ik aardig met auto’s overweg, en dat heb ik niet alleen te danken aan mijn studie, maar voor een groot deel ook aan een boel mensen op het forum. En juist DIE mensen worden alsmaar stiller hier, vanwege de huidige sfeer. Gelukkig zijn er nog een paar die blijven hangen en zich telkens opnieuw blijven inzetten. Het zou jammer zijn als die, door toedoen van platte relletjes als dit, ook zouden verdwijnen.
Toen ik, een tijdje geleden, de kop van mijn Bertone moest lichten, had ik dat theoretisch ook wel alleen gekund. Ik heb de ganse leerstof gezien op school. Maar het geeft een enorm fijn gevoel dat, wanneer je zoiets voor het eerst live doet, AM, @@ en een boel anderen een virtueel oogje mee in het zeil houden. Dat zou ik betreuren, mocht dat hier verloren gaan. Het is helaas al stilaan aan het gebeuren.....
Wa gade doen ? DE POLIES BELLEN ?