Kosta
Guru
Guru

Re: RE: feyenoord...

do aug 24, 2006 08:23

Gaat dit nu heel het seizoen zo...

tijd om dit topic te sluiten.... :cry: :cry:
Ach , we houden het toch nog netjes en dit is toch het forum cafe ?
Nu: 147 Gta / Gehad: Sud 1.3 SC / Sud Ti 'Qv / Sprint QV / Alfetta QO / Gtv 6 3.0 / 75 1.8 / 146 Ti / 75 Ts / 156 1.8 ts / 156 Selespeed / 155 2,5 v6 / 166 2.5 v6 / 33 16v /155 2.0 8v / Gtv 6 / 145 QV / 156 2,5 v6

Jorix

RE: feyenoord...

do aug 24, 2006 10:05

Wat is voetbal toch leuk zeg... jottem... :roll:
Ik vind het weer 'mooi' geweest, als we niet meer lief kunnen zijn voor elkaar dan wordt het misschien tijd om de boel af te sluiten.

:!: Verder met belangrijkere topics: Alfa Romeo ;)

Michel
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

do aug 24, 2006 10:15

Dat hadden we echt nog nodig....een voetbaltopic :roll:
Misschien wordt het binnenkort toch eens tijd om andere oorden op te zoeken :?
Wa gade doen ? DE POLIES BELLEN ? Afbeelding

Kosta
Guru
Guru

do aug 24, 2006 16:17

Tja, voetbal is het meest besproken onderwerp ter wereld, waarom zou dat hier niet kunnen/mogen ? Met andere oorden bedoel je ?
Nu: 147 Gta / Gehad: Sud 1.3 SC / Sud Ti 'Qv / Sprint QV / Alfetta QO / Gtv 6 3.0 / 75 1.8 / 146 Ti / 75 Ts / 156 1.8 ts / 156 Selespeed / 155 2,5 v6 / 166 2.5 v6 / 33 16v /155 2.0 8v / Gtv 6 / 145 QV / 156 2,5 v6

alfaromeogta1
Member
Member

do aug 24, 2006 19:52

juist,

en met kluivert in de gelederen wordt F'noord misschien weer eens kampioen.

:?: :^o
Heden:

156 1.8 16v sw 2003 ed limitata

Historie:

156 2.0 selespeed 2000
155 1.7 1993
155 1.8 ts sport 1997

Michel
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

do aug 24, 2006 20:13

Tja, voetbal is het meest besproken onderwerp ter wereld, waarom zou dat hier niet kunnen/mogen ? Met andere oorden bedoel je ?
met andere oorden bedoel ik mezelf. Over voetbal praten is één, hooligan-gedrag is iets anders. heb ik geen behoefte aan, dan hoeft het hier verder niet meer voor mij.
Tuurlijk mag zo'n topic, maar dan op een volwassen manier. Maar dat blijkt hier (alweer) het probleem....

yuri 75 V6
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

do aug 24, 2006 20:36

Afbeelding
Afbeelding

Beetje jammer allemaal. En grammaticaal nog incorrect ook, die 'wasmiddeladvertentie' ](*,) #-o

Verheffende site ook, antikakkerlakken...

EDIT: voetbal is leuk. Rivaliteit tussen clubs is gezond, zolang het maar sportief blijft en niet op de man gespeeld wordt en vooral betrekking houdt op het spelletje (want dat is het, een spelletje!). Dat niveau zijn we toch allemaal wel voorbij hoop ik?
Veel te veel Alfa-onderdelen in mijn schuur. Wie maakt me los?

Kosta
Guru
Guru

do aug 24, 2006 22:25

met andere oorden bedoel ik mezelf. Over voetbal praten is één, hooligan-gedrag is iets anders. heb ik geen behoefte aan, dan hoeft het hier verder niet meer voor mij.
Tuurlijk mag zo'n topic, maar dan op een volwassen manier. Maar dat blijkt hier (alweer) het probleem....
Heb je mij op iets onvolwassen kunnen betrappen? En vind je het niet een beetje overdreven dat je dreigt met opstappen omdat een bepaald topic je niet bevalt . :? Doe zoals ik en vermijd de topics zodra je vind dat ze niet aan jou besteed zijn. Je zegt het zelf al, "heb ik geen behoefte aan " , nou , vermijd dit topic dan ipv te moraliseren.

gerbengtt

do aug 24, 2006 22:29

ik weet niet waar jij hooligan gedrag leest/ziet hier?
roeltje heeft een topic over koken geopend... zijn werk/hobby. niets mis mee. lees het vaak.
ik heb een hobby die voetbal heet.(lees ajax) en 010-020 zijn de leukste dingen om over te lullen 8)
ik zie het probleem niet zo... er zijn hier een aantal mensen die weinig kunnen hebben.. beetje jammer.
en die plaatjes.... gewoon voor de gein gedaan.. zit helemaal niets achter.het was/is mijn bedoeling om er een leuk voetbal topic van te maken.
en er zit helemaal geen haat of wat dan ook achter.gewoon gezonde Rivaliteit meer niet.
en als dat niet kan.... mee eens.. sluit dit topic dan maar. greetz gerben

Andretti Molletti

do aug 24, 2006 22:32

Kom Mies, gaan wij de voetbalforums vervuilen met Alfatopics :lol:

AlfaJorrit
Full Member
Full Member

do aug 24, 2006 23:49

.(lees ajax) en 010-020 zijn de leukste dingen om over te lullen 8)
Vooral na zo'n heerlijk potje voetbal gisteren :lol:
1e Alfa Romeo 164 2.0 TS
2e Alfa Romeo 155 1.8 TS
3e Alfa Romeo 145 1,4 TS

@lfa@lgra
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Contacteer: Website

vr aug 25, 2006 00:07

Kom Mies, gaan wij de voetbalforums vervuilen met Alfatopics :lol:
Goed idee. Ik doe iig mee met een quizje voor de gemiddelde nono:

Van welke club is het volgende logo???

Afbeelding

Ik heb de tekst maar even niet weggehaald. Moeilijk he ??? :?

Haal al die zooi toch aub meteen van het forum. Het wordt hier net zo'n ouwehoerclub als bv het 156 forum. Het kan zoveel beter !!! Ga in een of ander chatbox je geouwehoer voortzetten en probeer het hier gewoon clean, humoristisch en een beetje terzake diendende te houden.
Veel posters zijn helaas al verdwenen, of plaatsen (bijna) geen enkele reactie meer. Gek he???Of zie ik het nu alweer te zwaar ??? :?
? ? ? ? ? ? ? ?
BMW 325 CI Cabrio
NEW MINI 2014

kroehlur

vr aug 25, 2006 08:18

Veel posters zijn helaas al verdwenen, of plaatsen (bijna) geen enkele reactie meer. Gek he???Of zie ik het nu alweer te zwaar ??? :?
Nee..... :(

Michel
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

vr aug 25, 2006 09:03

Luister, ik veroordeel geen mensen achter de topics en postings, ik heb het alleen over wat ik lees. Ik lees dingen over 15 jarigen neersteken, een heleboel krachtermen, haantjesgedrag en we zijn nog maar enkele pagina’s ver. Wat is de volgende stap ? Iemands Alfa verbouwen op ’t SS omdat ie supporter is van die of die club ? Mijn moeder zei vroeger altijd: eerst leren stappen, dan pas leren rennen. Waarmee ik wil bedoelen: men is hier soms nog niet capabel om een beschaafde discussie te voeren over Alfa’s, laat staan over voetbal….Ik ben het eens met Kosta om topics weg te klikken die me niet interesseren, maar hoe komen zulke topics over bij potentiële nieuwe leden ? Een dezer besluit de SCARB om niet langer geld te pompen in dit forum en dan zijn we allemaal terug bij af. Niemand is hier vrij van zonde hoor. Ik heb ook gereageerd tegen “iemand wel bepaald” in sommige topics, en zit ook nooit verlegen om een grapje op het forum. Maar sommige dingen hier slaan echt alles.
Ik ben een paar jaar geleden op dit forum blijven “kleven”, in de eerste instantie omdat ik dit zulk een toffe bende vond. Iedereen schoot met iedereen op, er werd gelachen, maar ook heel ernstig over techniek geschreven. Inmiddels kan ik aardig met auto’s overweg, en dat heb ik niet alleen te danken aan mijn studie, maar voor een groot deel ook aan een boel mensen op het forum. En juist DIE mensen worden alsmaar stiller hier, vanwege de huidige sfeer. Gelukkig zijn er nog een paar die blijven hangen en zich telkens opnieuw blijven inzetten. Het zou jammer zijn als die, door toedoen van platte relletjes als dit, ook zouden verdwijnen.
Toen ik, een tijdje geleden, de kop van mijn Bertone moest lichten, had ik dat theoretisch ook wel alleen gekund. Ik heb de ganse leerstof gezien op school. Maar het geeft een enorm fijn gevoel dat, wanneer je zoiets voor het eerst live doet, AM, @@ en een boel anderen een virtueel oogje mee in het zeil houden. Dat zou ik betreuren, mocht dat hier verloren gaan. Het is helaas al stilaan aan het gebeuren.....

Terug naar “Het Forum Café”